סיור פרטי ברומא | סיור מיוחד ברומא בהתאמה אישית

סיורים מיוחדים ברומא בעברית בהתאמה אישית

רומא היא כידוע עיר ענקית שיש לה המון מה להציע. על מנת לסקור את כל המוזיאונים, המונומנטים, האחוזות והארמונות, הפארקים, המרחצאות והמבנים העתיקים המסתתרים בה צריך לפנות זמן לשנה שלמה. עבור מטיילים שמחפשים גירויים חדשים, שכבר ביקרו בעיר בעבר ומכירים היטב את רוב אזור המרכז ההיסטורי והאתרים החשובים, אנו מציעים סיור פרטי ברומא בתכנון אישי!

ניתן לבנות טיול רגלי מודרך בעברית ברומא או בשילוב נסיעה ברכב לכל מספר מטיילים. לא מעט מטיילים מעדיפים לשכור רכב מסיבות פיזיות, כדי שיוכלו לכסות אזורים שונים של העיר, או סתם כדי להתפנק בחופשה. אנו נוכל לספק לכם את הפתרון לכך עם רכבים חדישים ונוחים ונהגים אדיבים. 

המסלולים שהעיר יכולה להציע הם רבים, החל מאתרים תת קרקעיים כמו זה של כנסיית סן קלמנטה הסמוכה לקולוסיאום, שם נמצאו חריטות, פסיפסים וכתובות עתיקות בעלות חשיבות גדולה. העדויות הראשונות לקיומה של שפה לטינית מדוברת נמצאות ממש שם. ניתן להכיר שניים מהאזורים המיוחדים והמעניינים ביותר בעיר, המהווים גם מוקד חשוב של חיי הלילה של רומא: רובע מונטי שוקק החיים והמודרני, עם המסעדות וחנויות המעצבים המקומיים שלו, ואזור טראסטוורה– השכונה שוקקת החיים שמעבר לנהר טיבר.  אזור גבעת האבנטין שבקרבת הקולוסיאום מזמן למגיעים אליו נוף מקסים על העיר מגן גבעת התפוזים. אזור הותיקן גם הוא עתיר באטרקציות כמו שדרת קולה די ריאנצו עם בתי הקפה והחנויות המסוגננות שלה, או שכונת בורגו פיו בואכה קאסטל סן אנג'לו.
במילים אחרות, רומא מציעה וריאציות שונות ומגוונות לסיורים מיוחדים ובלתי נשכחים. כל שנותר לעשות הוא ליצור עמנו קשר ולצאת לדרך.

הזמינו סיור פרטי ברומא

סיורים נוספים

אוכלים את רומא – המסע הקולינרי המושלם ברומא | סיור אוכל ברומא

סיור אוכל ברומא שהוא חוויה מדהימה. הסיור הקולינרי שלנו מושקע ומקיף ומשלב בין פיין דיינינג לאוכל רחוב, בין בתי העסק הותיקים ביותר ברומא לבין מסעדות טרנדיות. חוויה של כארבע שעות שבהן תכירו את הקולינריה האיטלקית, תגלו את ההיסטוריה של המאכלים המפורסמים ביותר, תאכלו, תטעמו, תשתו ובעיקר תיהנו! מה יותר טוב מזה?
שתפו:

תנאי שירות

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

פתח צ׳ט
היי! צוות הסיורים של רומיו זמין ב-Whatsapp לענות על כל שאלה.