סיור צילום ברומא | סשן צילומים פרטי ומקצועי בתפאורה היפה בעולם

מזכרת נפלאה מהעיר היפה בעולם!

מה אם היינו אומרים לכם שאפשר לקחת את החוויה שלכם מהחופשה ברומא איתכם כמזכרת לכל החיים?

אנו מזמינים אתכם להגשים חלום עם סשן צילומים פרטי ומקצועי בעיר היפה והרומנטית בעולם עם צלמת מקצועית באווירה מהנה, נינוחה ומרגשת!

הצלמת שלנו, מיקול פיאצה-סד, היא מהמבוקשות והמוערכות בקהילה היהודית ברומא, דוברת אנגלית מעולה ובעלת נסיון רב בהגשמת חלומות מצולמים ברומא לזוגות ומשפחות מזה עשרים שנה.
הסמטאות המסתוריות, האתרים ההיסטוריים והכיכרות עוצרות הנשימה הופכים את הצילומים לחוויה שאין שני לה. הקסם והרומנטיקה של העיר מבצבצים מכל עבר ויוצרים את התפאורה המושלמת לתמונות שישארו איתכם לתמיד!
אנו מציעים מגוון רחב של מסלולים מובנים לבחירה, המשלבים אתרים מרכזיים ויפהפיים בעיר, שיהוו לוקיישנים נהדרים לתמונות שלכם.

לכם רק נותר לבחור את התאריך   

הזמינו סיור צילום פרטי ברומא
3db5a8a6-fc79-4474-a3eb-b5487c86dac9
״צ'או,
שמי מיקול פיאצה-סד, אני צלמת רומאית מקצועית, מתמחה בצילומי משפחות וזוגות ועובדת בעיר שלי - רומא. אני עוסקת במקצוע הזה כבר יותר מ-20 שנה והדבר שמרגש אותי ביותר הוא ההיכרות עם אנשים חדשים והאפשרות להעניק להם תמונות שירגשו אותם לתמיד. רומא היא עיר שמציעה אפשרויות צילום רבות, וכל אחת מהסמטאות העתיקות שלה פותחת אפשרות לסט צילום ייחודי לתמונות שלי״.

מבחר סיורים נוספים ברומא

אוכלים את רומא – המסע הקולינרי המושלם ברומא | סיור אוכל ברומא

סיור אוכל ברומא שהוא חוויה מדהימה. הסיור הקולינרי שלנו מושקע ומקיף ומשלב בין פיין דיינינג לאוכל רחוב, בין בתי העסק הותיקים ביותר ברומא לבין מסעדות טרנדיות. חוויה של כארבע שעות שבהן תכירו את הקולינריה האיטלקית, תגלו את ההיסטוריה של המאכלים המפורסמים ביותר, תאכלו, תטעמו, תשתו ובעיקר תיהנו! מה יותר טוב מזה?
שתפו:

תנאי שירות

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

פתח צ׳ט
היי! צוות הסיורים של רומיו זמין ב-Whatsapp לענות על כל שאלה.