הסעות פרימיום פרטיות משדה התעופה במילאנו וברגמו במחיר משתלם

שירות הסעות המבוקש והאהוב מרומא הגיע למילאנו, ברגמו וצפון איטליה!

רומיו מפעילה שירות הסעות פרטי במילאנו – משדה התעופה במילאנו לכל נקודה בעיר במחירים מעולים – שירות פרימיום עם נהג מקצועי  שממתין עבורכם עם רכב יוקרתי במחיר של מונית רגילה משדה התעופה במילאנו!

כמו כן, רומיו מציעה  שירותי הסעות משדה התעופה ברגאמו למילאנו וחזרה, מנמל התעופה לינאטה, ממיאלנו וברגאמו לאגם קומו, אגם לוגאנו, ונציה, ג׳נובה ועוד!

הסעות משדה התעופה מילאנו מלפנסה עם נהגים המקצועיים והאדיבים שלנו שימתינו לכם בנמל התעופה במילאנו עם רכבים יוקרתיים ונוחים – הסעה במילאנו בסטנדרט שירות ומחירים מעולים!

צוות שירות הלקוחות שלנו יישמח לעמוד לשירותכם עם מענה אדיב ויסודי בעברית, וזמין עבורכם מעת ביצוע ההזמנה ולאורך שהותכם באיטליה. עם נסיון רב שנים ומונטין של שירות יוצא מן הכלל ללא פשרות – רומיו היא חברת הסעות המובילה והמבוקשת ביותר בקרב המטיילים הישראלים באיטליה ובעלת הדירוג הגבוה ביותר והמומלצת ביותר באתר למטייל – שנה אחר שנה.

ללא תוספות, ללא אותיות קטנות וללא תשלום מראש – שירות העברות המבוקש ביותר במילאנו ורומא  על ידי המטיילים הישראלים.

שדה התעופה במילאנו – מחירון הסעה פרטית משדה התעופה מלפנסה למרכז העיר או חזרה:

* תעריף לילה חל בין השעות 6:00-21:00

התשלום עבור השירות הינו במזומן לנהג בעת ההורדה ביעד. להזמנת השירות ושיריון הנהג אנו מבקשים פרטי אשראי לביטחון בלבד – צוות ההסעות שלנו ייצור עמכם קשר טלפוני לפרטים בסמוך למועד הנסיעה. 

תנאי ביטולהודעה על ביטול או שינוי בטווח של פחות מ-24 שעות ממועד השירות תחוייב במחצית מעלות השירות. אי הופעה תחוייב במחיר מלא. במקרה של שינוי או ביטול הטיסה לא ייגבו דמי ביטול.

 אז איך מזמינים?

להזמנת הסעות מנמל התעופה מלפנסה במילאנו למלון במרכז העיר ובחזרה ללא תשלום מראש – אנא מלאו את פרטי הנסיעות דרך מערכת ההזמנות כאן מטה.  

לאחר קבלת ההזמנה, אנו שולחים סיכום מסודר לאישורכם הסופי במייל.

* להזמנת שירותי העברות במילאנו וברגמו, שאינם משדה התעופה מלפנסה,  אנו פנו אלינו דרך דף צור קשר בלחיצה כאן.

מחירון - משדה התעופה מלפנסה למילאנו (תעריף יום 6:00-21:00)

Private E-Class - עד שלושה נוסעים

הסעה פרטית ברכב פרייבט יוקרתי Mercedes E-Class או BMW סדרה 5 – לעד שלושה נוסעים. 

מחיר: €120


וואן - עד חמישה נוסעים

הסעה פרטית לשלושה עד שישה נוסעים ברכב וואן חדיש ומרווח.

מחיר: €150
070E4D14-1454-405C-8D33-F1DF42B1DBB3


וואן - עד שמונה נוסעים

הסעה פרטית לשבעה-שמונה נוסעים ברכב ואן גדול חדיש ומרווח.

מחיר: €160


שני רכבי וואן - עד עשרה נוסעים

הסעה פרטית לתשעה עד עשרה נוסעים בשני רכבי וואן חדישים ומרווחים.

מחיר: €290

שני רכבי וואן גדולים - אחד עשר עד שישה עשר נוסעים

הסעה פרטית לאחד עשר עד שישה עשר נוסעים בשני רכבי וואן גדולים, חדישים ומרווחים.

מחיר: החל מ-€340

מחירון הסעה פרטית משדה התעופה אוריו אל סריו ברגמו למילאנו או חזרה – תעריף יום (6:00-21:00)

מונית משדה התעופה במילאנו לעיר - הגעה משדה התעופה במילאנו לעיר - מידע מעודכן למטייל במילאנו 2022

בהתאם לתעריף המוניות הרשמי, במילאנו כפי שמופיע באתר שדה התעופה מלפנסה, עלות מונית משדה התעופה במילאנו למרכז העיר היא 100 יורו – בתעריף יום. כפי שנקבע לאחר העלאת מחיר אחרונה. זהו התעריף הבסיסי, לרכב מסוג "פרייבט", שאינו כולל תוספות שונות עליהם יש לשלם תשלום נוסף על פי חוק. כגון, תשלום על כל מזוודה נוספת מעבר למזוודה הראשונה, תוספת של כ-10% בחגים ומועדים רשמיים, תוספת של כ-20% בשעות הלילה ועוד. מעבר לכך, מטיילים ישראלים רבים מדווחים על כך שנהגי מוניות במילאנו ואיטליה הפקיעו מחירים בטענות שונות ואילצו אותם לשלם עשרות יורו יותר מהתעריף הקבוע. תוכלו לקרוא על התופעה בכתבה של Makoעלות כרטיס רכבת משדה התעופה במילאנו למרכז העיר היא 13 יורו. הרכבת, Malpensa Express, יוצאת אחת אחת לחצי שעה לערך, מגיעה עד לתחנה המרכזית של מילאנו – משם תצטרכו לקחת רכבת נוספת במטרו או אוטובוס או מוניות במילאנו עד לאיזור הקרוב למלון שלכם, לשלם עבור כרטיס נסיעה נוסף, שעלותו שני יורו לאדם, וללכת ברגל עד למלון עם המזוודות

אז איך מגיעים משדה התעופה למלון במילאנו בשנת 2022? 

Romio מציעה שירות העברות איכותי ונגיש במילאנו וצפון איטליה שיסייע לכם ליהנות מחופשתכם בראש שקט. אנו עובדים עם צוות גדול ונאמן של נהגים מסורים, מקצועיים ואדיבים, כולם בעלי אשרה רשמית לביצוע הסעות באיטליה, עם ניסיון של שנים רבות בדרכים (NCC). שירות ההסעות הפרטיות שלנו מתבצע באמצעות רכבי מרצדס יוקרתיים ומרווחים כסטדנרט ובמחירים הטובים ביותר! – ללא תוספות וללא אותיות קטנות. משתלמים יותר.

רומיו דואגת לבטיחותכם ובריאותכם – כמו תמיד, ובתקופה זו במיוחד, רומיו דואגת לנקיון יסודי של הרכבים לפני ואחרי כל נסיעה. כל הנהגים של רומיו מחוסנים באופן מלא מפני נגיף הקורונה ומוכנים לקבל אתכם בחיוך גדול בשדה התעופה!

שירות הלקוחות שלנו בעברית ילווה אתכם מרגע ההזמנה ולאורך החופשה במילאנו וצפון איטליה! תוכלו לשלוח WhatsApp לנייד: 058-6911946או WhatsApp למקרים דחופים באיטליה: 39-3409098285+ אנו נענים לפניות ביסודיות ומבטיחים את השירות הטוב ביותר!

הסעות במילאנו - שאלות נפוצות

פשוט מאוד. ממלאים טופס הזמנת הסעה במילאנו בדף זה למעלה ומקבלים בתוך זמן קצר מייל הכולל את פרטי הנסיעה החיוניים, לרבות מקום המפגש עם הנהג. אנו נרכז את הפרטים להודעת מייל, ולכם רק נותר לאשר את ההזמנה. לאחר האישור נשלח אליכם חזרה דף עזר, אנו ממליצים להחזיק עמכם עותק או צילום מסך של הדף. שימו לב, במידה שלא נקבל מכם אישור על ההזמנה באמצעות המייל או הודעת וואטסאפ לא נוכל לשריין עבורכם את השירות. כלומר, לא די במילוי טופס הזמנת העברות באתר, חשוב שתקבלו את כל הפרטים החיוניים ורק לאחר שאתם בטוחים בכל פרטי הנסיעה ומאשרים אותה, אנחנו משריינים לכם מקום.הס

הנהגים בשירות הסעה פרטית משדה התעופה במילאנו ימתינו לכם כבר ביציאה לאולם המגיעים בשדות התעופה מאלפנסה ביציאה לטרמינל המגיעים (טרמינל 1 לטיסות ישירות מישראל). הנהג יעמוד ליד דלת היציאה מס' 8.  הנהג יחזיק שלט עם לוגו החברה ״Romio הסעות״.

הנסיעה משדה התעופה מאלפנסה למרכז העיר מילאנו אורכת כ-50 דקות. במקרה של פקקים הנסיעה יכולה להתארך ל-65-70 דקות.

שירות ההסעה הפרטית שלנו במילאנו זמין 24 שעות ביממה. התעריפים המוצגים מעלה הם תעריפי יום להסעות פרטיות בין השעות 6:00 בבוקר ל-21:30 בלילה.

אלו תעריפי הסעות פרטיות במילנו משדה התעופה מאלפנה למרכז העיר בשעות הלילה בין השעות 22:00 בלילה ל-6:00 בבוקר:

  • פרייבט 1-3 נוסעים – 140 יורו בלבד
  • וואן 3-6 נוסעים – 150 יורו בלבד
  • וואן 7-8 נוסעים – 160 יורו בלבד

בשירות הסעה פרטית משדה התעופה במילאנו הנהג מוריד את הנוסעים בכניסה למלון או לדירה. רק במקרים בהם הרחוב חסום, או שאין אפשרות גישה לרכב מסיבות אחרות, הנהג יוריד את הנוסעים בנקודה הקרובה ביותר לכניסה למלון או לדירה. במקרים בהם הנסיעה מתבצעת ממילאנו לשדה התעופה וישנה בעיה להיכנס לרחוב בו המלון או הדירה ממוקמים, הנהג ייצור אתכם קשר באופן ישיר ויעדכן על נקודה אלטרנטיבית לאיסוף.  

בשירות הסעות מהמלון במילאנו לשדה התעופה ניתן להמתין לנהג בכניסה למלון, או בלובי המלון. הנהג יגיע לקחת אתכם משם. במידה שמדובר בדירה, ההמתנה מתבצעת בכניסה לבניין בו ממוקמת הדירה, בכתובת המצוינת באישור ההזמנה. הנהג יוריד אתכם בכניסה לטרמינל ממנו תמריא הטיסה.

על מנת שתוכלו להגיע לטיסתכם רגועים, אנו ממליצים להבטיח תווך ביטחון ולהזמין את האיסוף מהמלון בין שלוש וחצי לארבע שעות לפני שעת ההמראה. כך תבטיחו את הגעתכם לטרמינל לפחות כשלוש שעות (ובדרך כלל בין שעתיים וחצי- שלוש שעות) לפני ההמראה. 

התשלום מתבצע ישירות לנהג במזומן, בתום הנסיעה – ללא תשלום מראש. לאפשרויות תשלום נוספות, אנא פנו אלינו מראש.

הנהגים שלנו עוקבים תמיד אחר שעת הטיסה, אך חשוב לנו לקבל את המידע גם מהלקוח בזמן אמת על מנת להיערך בצורה היעילה ביותר מבעוד מועד – ניתן לעדכן במייל או בוואטסאפ.

במקרים חריגים של שינוי ניכר בשעת הטיסה, מעבר לשלוש שעות, ובהתראה קצרה מ-24 שעות, ההזמנה תבוטל.

אנו ממליצים לכם לשריין את השירות יחד עם הזמנת הטיסות למילאנו – ללא תשלום מראש. כך תוכלו להתחיל את החופשה שלכם בראש שקט. 
מלקוחותינו המבקשים לבצע הזמנה בטווח זמן קצר מ-24 שעות לפני מועד הנסיעה, אנו מבקשים לפנות אלינו לבירור זמינות באמצעות הודעת Whatsapp למספר: 058-6911946, או באיטליה למספר: 39-3207823557+

אנו מבקשים לקבל התראה של לפחות 12 שעות מראש על שינוי או ביטול של הסעה על מנת שנספיק לעדכן את הנהגים ולהיערך בהתאם. תודה!

שדרגו את החופשה שלכם והצטרפו לסיורים המיוחדים והמרתקים שלנו ברומא בעברית. הסיורים שלנו ברומא מועברים בעברית ידי מדריכים ישראליים מעולים החיים ונושמים את רומא. 

הסיורים שלנו מתאימים לכל קהל יעד ולכל תחום עניין – מקבלת הפנים בסיור נהדר בלב העיר בין הסמטאות היפות של רומא, דרך מסע מרתק בין אוצרות מוזיאון הותיקן, ועד סיור יוצא דופן ומרגש במיוחד ברומא הנסתרת – ועוד. אנו מציעים גם אפשרות של בניית סיורים ברומא בהתאמה אישית.

הצטרפו אלינו לחוויה מיוחדת בעיר היפה בעולם!

שתפו:

תנאי שירות

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

פתח צ׳ט
היי! צוות הסיורים של רומיו זמין ב-Whatsapp לענות על כל שאלה.