טיול יום מרומא לאומבריה – מפלי מרמורה

רומיו מזמינה אתכם לצאת ליום טיול פרטי מרהיב במפלי מרמורה שבאומבריה.

מחוז אומבריה גובל בלאציו, האזור שבו שוכנת רומא, ולכן הנסיעה לוקחת בסך הכל כשעה וחצי לכל כיוון, מה שגורם לאומבריה להפוך לאטרקטיבית גם עבור מטיילים המגיעים לרומא ומעוניינים להקדיש יום לטיול מחוץ לרומא.

עלות הטיול משתנה בהתאם למספר המטיילים והרכב הנדרש – פנו אלינו לפרטים.

לפרטים נוספים ולהזמנת הטיול – ללא תשלום מראש, פנו אלינו באמצעות מערכת ההזמנות בדף זה או תוכלו לשלוח WhatsApp לנייד: 39-3409098285+ נשמח לסייע ולבנות עבורכם את מסלול הטיול שיתאים לכם!

הזמינו טיול פרטי באומבריה - מפלי מרמורה

מסלול הטיול

אומבריה עצמה היא בהחלט אחד מהאזורים היפים באיטליה, בדומה לשכנתה המפורסמת יותר טוסקנה, גם אומבריה מתהדרת בגבעות והרים מוריקים, כמות בלתי נגמרת של טבע במלוא הדרתו: באומבריה תוכלו למצוא יערות פראיים, מדשאות מטופחות, גבעות, כרמים, עצי זית, וכן מפלים. מפלי מרמורה נמצאים בדרום המחוז, ממש בשכנות לעיר קטנה בשם טרני. 

המפלים בעצם נוצרו כבר במאה השלישית לפני הספירה, ומסיבה מוזרה. הנהר ולינו שזרם ליד העיר השכנה רייטי גרם לדעתם של תושבי המקום להפצה של מחלות, ולכן הקונסול הרומי באזור, דנטאטוס, היה צריך להתערב והורה על בניית ערוץ שיסיט את המים אל עבר אזור ההרים שמסביב לעיר השכנה טרני. כ-200 שנה מאוחר יותר העיר טרני כמעט הוצפה והדבר גרם למשבר וכמעט למלחמה בין רייטי לטרני. הסנאט הרומי היה צריך להתערב ולהחליט על פתרון. כנראה שכבר אז אומנות הטיוח והמיסמוס הייתה בשיאה, שכן פתרון אמיתי לא ניתן, אלא רק פתרונות ביניים ששמרו על טרני מפני הצפתה. כיום המפלים מהווים אתר תיירות פופולרי בעיקר בקרב איטלקים, והוא כולל אטרקציות רבות. 

האתר כולל מספר נקודות תצפית מרהיבות כשהיפה מביניהן נקראת "מרפסת המאוהבים" (Balcone Degli Innamorati), כדי להגיע אליה יש לעבור מסלול רגלי לא קל כל כך. האתר מורכב בעצם משלושה מסלולים מקבילים שנפגשים בחלק מהנקודות. הוא כולל ירידות ועליות והליכה של בערך כ-20-30 דקות עד לרחבה הגדולה שבה גם זורם החלק המרכזי של הנהר. אפשר לעשות גם שייט על קייאקים במקום (אין צורך בתיאום מראש), ולעצור לארוחת צהריים באחד מהמזנונים שברחבה המרכזית. 

טיול במפלים כולל יציאה מרומא ונסיעה של בערך כשעה וחצי, השהות במקום מוערכת בין 3-4 שעות ולאחר מכן שעה וחצי לחזרה לרומא. בסך הכל מדובר על טיול של כשמונה שעות. אנחנו ממליצים עליו למטיילים מיטיבי לכת ולהגיע מצויידים בנעלי הליכה נוחות וביגוד ספורטיבי. אנחנו מבטיחים לכם שתגלו מקום מיוחד ותתנו לחופשה שלכם ערך מוסף!

ימי ושעות פעילות האתרים משתנים בין חודשי השנה – יש לוודא מועדים מתאימים בטרם הזמנת השירות. תוכלו לקרוא פרטים נוספים באתר הרשמי של מפלי מרמורה באנגלית.

מבחר טיולים נוספים

שדרגו את החופשה שלכם והצטרפו לסיורים המיוחדים והמרתקים שלנו ברומא בעברית. הסיורים שלנו ברומא מועברים בעברית ידי מדריכים ישראליים מעולים החיים ונושמים את רומא. 

הסיורים שלנו מתאימים לכל קהל יעד ולכל תחום עניין – מקבלת הפנים בסיור נהדר בלב העיר בין הסמטאות היפות של רומא, דרך מסע מרתק בין אוצרות מוזיאון הותיקן, ועד סיור יוצא דופן ומרגש במיוחד ברומא הנסתרת – ועוד. אנו מציעים גם אפשרות של בניית סיורים ברומא בהתאמה אישית.

הצטרפו אלינו לחוויה מיוחדת בעיר היפה בעולם!

שתפו:

תנאי שירות

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

פתח צ׳ט
היי! צוות הסיורים של רומיו זמין ב-Whatsapp לענות על כל שאלה.