שדה התעופה ברומא – פיומיצ׳ינו – המדריך המלא לטסים לרומא

כבר שמעתם על רומא מחברים וראיתם אותה בסרטים... פנטזתם על הסמטאות הציוריות ועל הפיצות הטעימות... התייעצתם ביניכם והחלטתם לשריין חופשה בעיר הנצח... הזמנתם כרטיסי טיסה ומלון... והופ! בלי שהרגשתם כבר הגיע היום המיוחל. היום הזה מתחיל בנמל התעופה בן-גוריון ויש שיאמרו עליו כי הוא "כמו חו"ל בישראל", אטרקציה של ממש בפני עצמה - הנמל הבין-לאומי של רומא ידוע בשני שמות - פיומי׳צינו - Fiumicino Airport (על שם עיירת החוף הסמוכה לרומא בו הוא נמצא) וליאונרדו דה וינצ׳י. שדה התעופה של רומא מצטיין באדריכלות מודרנית יפה, חנויות רבות, דיוטי פרי חדשני ושלל בתי אוכל, והכול פתוח 24/7. לפניכם המדריך המלא והמעודכן עם כל המידע החשוב לממריאים ונוחתים ברומא, טיסה נעימה.

ברוכים הבאים לרומא! נמל התעופה ליאונרדו דה וינצ'י-פיומיצ'ינו (סימול Fco) הוא הנמל הבין-לאומי והגדול ביותר באיטליה, במרחק כ-32 ק"מ ממרכז רומא. כמו בשאר נמלי התעופה בעולם יש בו Wi-Fi חופשי ללא הגבלה, צ'יינג'ים, חנויות (דיוטי פרי יוקרתי, ביגוד, מזוודות, ספרים, אלקטרוניקה ועוד, עסקי מזון (ברים, מסעדות ולאונג׳ עסקים) , בנקים, בתי מרקחת וכדומה. הוא נחשב לנמל התעופה הטוב ביותר באירופה זו השנה הרביעית ברציפות! מומלץ להגיע אליו כ-3 שעות לפני הטיסה כדי שתגיעו אליה בנחת. כמו כן תוכלו לנסוע אליו וממנו בקלות במכונית, מונית, רכבת או אוטובוס.

טרמינלים בשדה התעופה פיומיצ׳ינו

שני טרמינלים פעילים כרגע בשדה התעופה פיומיצ׳ינו: טרמינל 1 מפעיל טיסות עם החברות אליטליה, אייר אירופה, ריינאייר וויזאייר; טרמינל 3 הוא הטרמינל הגדול המפעיל טיסות פנים וכן טיסות למדינות באמנת שנגן ומחוצה לה (ביניהן ארה"ב, ישראל ואיתה חברות ישראליות). שימו לב, טיסה עם חברה ישראלית מרומא, בניגוד לחברות זרות, כרוכה בתשאול ביטחוני ויש לקחת זאת בחשבון בזמני ההגעה לשדה. כאמור, ההמלצה של צוות רומיו היא להגיע לשדה התעופה ברומא תמיד כשלוש שעות לפני ההמראה ולא לקחת סיכון מיותר. המרחק בין טרמינל 1 ו-3 ברומא הוא כחמש דקות הליכה.

החזר מס בשדה התעופה ברומא

כל מי שאינו אזרח באיחוד האירופי יכול לבקש החזר מס ברומא. תחילה, במעמד הרכישה, עליכם לבקש מבעל החנות למלא את הטופס הרלוונטי (כל חנות עובדת עם חברה אחרת של החזרי מס, כמו גולבל בלו). הסכום המינמילי לקבלת החזר מס ברומא הוא גבוה יחסית לשאר הערים באירופה – 154.95 יורו בכל קנייה בחנות ספציפית ולא ניתן לאחד קבלות ממועדים שונים. אחוז החזר המס באיטליה נע בין 11.5-15 אחוזים כתלות בסכום הרכישה. כשתגיעו לשדה תוכלו לבקש החזר במשרדי המכס באולם הנוסעים היוצאים בטרמינל 1, טרמינל 3 ובאזור היוצאים E שבטרמינל, ליד נקודת המידע בשדה או במשרדי החזר המס. 

זכרו לבקש החזר על מוצרים בכבודה הנשלחת לבטן המטוס לפני הצ'ק אין! ללא כרטיס עלייה למטוס לא תוכלו לקבל החזר על הרכישות וייתכן כי תמצאו את עצמכם מבזבזים זמן יקר בתור לחינם. לעיתים יהיה עליכם להראות את הרכישות שביצעתם ולכן אם ברצונכם לשלוח את הפריטים, אמרו במעמד הצ׳ק אין כי עליכם לחזור ולבקש החזרי מס כדי שתוכלו לחזור עם המזוודה לדלפקי החזרי המס. לחברת Globle Blue יש עמדות ממוחשבות מאוד נוחות לתהליך החזר המס בשדה התעופה – אפילו עברית! ממלאים בקלות פרטים בעמדה הממוחשבת, מעבירים כרטיס אשראי, ואלא אם תשלחו לפקיד המס להראות את הפריטים – סיימתם את התהליך תוך דקות ספורות.

דיוטי פרי ברומא

שדה התעופה פיומיצ׳ינו – רומא

טרמינל 1: כולל את הדיוטי פרי החדש Aelia שהוא הגדול ביותר באירופה. בטרמינל פועלות רשתות כמו ויקטוריה'ס סיקרט, אקססוריז, דסיגואל, ראלף לורן, סברובסקי, הרמס, אינטימיסימי, טימברלנד, ארמני ג'ינס, פנדורה, אדידס, נייקי, זארה, פורלה, לקוסט…

טרמינל 3: כולל את דיוטי פרי Aelia וקניון ללא מע"מ, עם יותר מ-50 חנויות ומותגי יוקרה. למשל: יונייטד קולורס אוף בנטון, ברברי, בולגארי, דיזל, דולצ'ה וגבאנה, פנדי, ארמאני, גוצ'י, הרמס, לואי ויטון, מקס מארה, מייקל קורס, מון בלאן, פראדה, רולקס, סווטש, ולנטינו…

טיפ חשוב לאוהבי מותגי היוקרה! המחירים של מותגי אופנת העל בשדה התעופה ברומא הם  פתורים ממס מהטובים ביותר בעולם. במידה שיש דגם ספציפי שאתם מעוניינים בו ניתן ליצור קשר עם חלק מחנויות היוקרה ולברר אם נמצא במלאי או להזמינו במיוחד.

בתי קפה ומסעדות בשדה התעופה ברומא

טרמינל 1: בטרמינל פתוחים כמה וכמה עסקי מזון והינה דוגמאות להם – מותג הגורמה האיטלקי המפורסם Eataly ה"שולט" בארבעה דוכנים שופעים אוכל איטלקי מלוח ומתוק, וגם בר יין; רשת העוף המטוגן האמריקאית KFC; בית הקפה Cioccolati Italiani המתמחה בשוקולד ובקינוחיו, כולל ללא גלוטן; בית הקפה-מאפייה Delice Maison המגיש פוקצ'ה, בריוש, מאפינס וכד'.

טרמינל 3: באזור E יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה, למשל: Beercode שהוא מטבח בינלאומי ובר. ההתמחות היא בבירה ובמנות כמו המבורגרים, גריל וסלטים, Chef Market  החדשנית עם מאכלים אזוריים, ארוחת בוקר וחטיפים. במקום יש שירות טייק אווי מיוחד לטיסות; Caffe Kimbo המציע אוכל נפוליטני, שילוב של מסורתי וחדשני עם שירות טייק אווי מיוחד לטיסות;  Bottega prosecco bar and restaurantשהוקמה כדי לקדם לייף סטייל איטלקי עם יין ואוכל טוב מרכיבים איכותיים; Farinella, עוד מסעדה נפוליטנית עם אווירה נינוחה, המציעה מתאבנים, פיצה, פסטה ובשר. גם פה יש שירות טייק אווי מיוחד לטיסות; Venchi 1878 עם התמחות בשוקולד, גלידות, קרפים ועוד.

שירות VIP - לאונג׳ העסקים בשדה התעופה ברומא

שירות ה-VIP מתאים למי שרוצה לטוס בסטייל. בפניכם שלוש אפשרויות: אם לא מתחשק לכם לשאת מזוודות אז אפשר להזמין סבל (9 יורו לכבודה רגילה, 12 יורו לכבודה לא רגילה כמו גלשנים); תוכלו לקבל גישה מיוחדת למסלול המהיר ללא תור בטרמינל 1 ו-3  (8 יורו לאדם, חינם לילדים מתחת לגיל 12); או שהייה בלאונג' העסקים בשער E (30 יורו לאדם, חינם לילדים מתחת לגיל 12). באלונג׳ העסקים בשדה ברומא ישנם מושבים נוחים, מלתחות, בופה של ארוחות קלות, סלטים, פסטות קישים וכדומה, וניתן גם להזמין מאפליקציה ייעודית ארוחות קלות נוספות.

נמל התעופה צ'אמפינו רומא

צ'אמפינו הוא השדה הבין-לאומי השני ברומא. זהו שדה קטן עם טרמינל אחד בלבד, המשמש בעיקר לטיסות פנים אירופיות ובתוך איטליה וכן וטיסות לואו-קוסט – אך לא מישראל או אליה. שדה התעופה צ׳מפינו (סימו CIA) ממוקם כ-12 ק"מ ממרכז רומא ולכן הוא קרוב אליה יותר מפיומיצ'ינו.

שירותים מיוחדים לנוסעים נעזרים ברומא ושירותים נוספים

עזרה לבעלי מוגבלות כולל שולחנות עם גישה מיוחדת והליכי ביטחון מזורזים; בית מרקחת בטרמינל 3 (קומה 2); בתי מרקחת שלא דורשים מרשמים (אזור יוצאים E); אזור לילדים ושתי פינות לתינוקות כולל אזורי משחק בטרמינל 1ו-3; סטרימינג של סרטים קצרים לבידור לפני הטיסה; אפשרות לנווט בשדה עם מפה דרך הסמארטפון, באפליקציה הרשמית של פיומיצ'ינו וצ'אמפינו (Rome Airports). האפליקציה כוללת גם עדכונים על הטיסה בזמן אמת ועל שירותים בשדה. היא מספקת תמיכה בכל תהליך הנסיעה כדי שיהיה קל ונוח יותר בשדה (עם מידע על חנויות, מסעדות ועוד); אפשרות לאחסון כבודה ב- 10 יורו במשך 24 שעות; ארבעה לאונג'ים שניתן לשהות בהם לנוחיותכם. 

שירות ההסעות של רומיו משדה התעופה ברומא - חברת הסעות המבקושת ברומא

את הדובדבן שבקצפת שמרנו לסוף הכתבה – אז איך מגיעים משדה התעופה ברומא למלון בעיר ובחזרה? 

רומיו מציעה את שירות ההסעות הפופלרי ביותר ברומא על ידי קהל המטיילים הישראלי מזה שנים רבות, ומדורגת בין חמש חברות ההסעות המובילות ברומא מבין מאות חברות בדירוגי המטיילים בTripAdvisor.

אנחנו מציעים את הדרך הנוחה והמשתלמת להגיע משדה התעופה ברומא למלון בעיר ובחזרה, באחת משתי אפשרויות משתלמות 24 שעות ביממה:

  • שאטל משדה התעופה ברומא – השאטל הייחודי והמבוקש שלנו – הסעה משותפת ויעילה משדה התעופה ברומא עד למלון או הדירה שלכם ברומא. בכל שאטל שלושה זוגות בלבד מאותה טיסה מישראל – בעלות זהה לכרטיס רכבת משדה התעופה למרכז רומא – 20 יורו בלבד לכיוון!
  • הסעות פרטיות פרימיום מנמל התעופה ברומא – נהג שימתין רק לכם עם רכב יוקרתי ונוח בשדה התעופה ברומא – במחירים מעולים – החל מ-60 יורו בלבד לכיוון! 
 

רומיו מפעילה גם שירותי העברות פרימיום לנמל צ׳יוויטווקיהסיורי חוף לעוגנים בנמל רומא מאוניות הקרוז ושירות נהג פרטי לטיולים מסביב לרומא ובמגוון יעדים – במחירים מעולים.

אפשרויות תחבורה נוספות משדה התעופה ברומא לעיר

רכבת משדה התעופה ברומא למרכז העיר - ליאונרדו אקספרס

קו הרכבת לאונרדו אקספרס המגיעה לתחנה המרכזית טרמיני. הרכבת יוצאת משדה התעופה ברומא חצי שעה לערך, מגיעה למרכז העיר תוך 32 דקות ועולה 15 יורו בהזמנה מראש באינטרנט. במידה שאינכם לנים באיזור תחנת טרמיני (אפשרות זולה ללינה לא מומלצת), תצטרכו להמשיך ליעדכם בעיר באמצעות אמצעי תחבורה נוסף – כמו המטרו או אוטובוס (בעלות 1.5 יורו לכרטיס).

רכבת אחרת שניתן לעלות עליה היא הרכבת הפרברית(Regionale) זוהי אופציה פחות פופולרית כי היא לא עוצרת בטרמיני אלא בתחנות אחרות, אך מתאימה ללנים באיזור שכונת טרסטוורה ברומא. הרכבת יוצאת כל רבע שעה או כל חצי שעה בסופי שבוע ובחגים. זמן הנסיעה ארוך יותר והיא פחות נוחה, אך בהתאם זולה יותר (8 יורו לאדם). 

אוטובוס משדה התעופה ברומא לעיר

אפשרות נוספת להגעה למרכז העיר רומא משדה התעופה פיומיצ׳ינו היא באמצעות אוטבוס עם חברות כמו Terravision, TAM ו-SIT. תחנות האוטבוס בנמצאות במסוף התחבורה הציבורית במרחק של מספר דקות מטרמינל 3. משך הנסיעה באוטובוס לרומא הוא כשעה והוא יוצא אחת ל-40 דקות עד שעה, בעלות כעשרה יורו. הוא עוצר בתחנה המרכזית (טרמיני) וחלק מהחברות מגיעות גם לאיזור הותיקן. חברת Terravision מפעילה את שירות האוטובוס בין השעות 8:30 בבוקר ועד 00:30 בלילה, והחברות האחרות בטווח זמנים קצר יותר שמשתנה במהלך השנה. שירות האוטובוס אינו פעיל משדה התעופה לרומא לאחר השעה 00:30.

מונית משדה התעופה ברומא לעיר

עלות מונית משדה התעופה ברומא למרכז העיר עולה €50 בהתאם לתעריף שנקבע על פי חוק – זהו תעריף יום קבוע. זהו התעריף הבסיסי לרכב מסוג "פרייבט", שאינו כולל תוספות שונות עליהם יש לשלם תשלום נוסף על פי חוק. כגון, תשלום על כל מזוודה נוספת מעבר למזוודה הראשונה, תשלום נוסף ליעד נסיעה שנמצא מחוץ למרכז העיר (מחוץ לחומות אורליאנוס), תוספת של כ-10% בחגים ומועדים רשמיים, תוספת לתעריף לילה ועוד.

צבען של המוניות ברומא הוא לבן עם "כובע״ לבן עם הכיתוב ״TAXI״. המוניות מחוייבות להמתין בתור ייעודי מחוץ לטרמינל ואינן יכולות לעצור לנוסעים באופן ספונטני. יש לקחת בחשבון שהתורים של הנוסעים הממתינים למונית בשדה התעופה ברומא הם ארוכים (כתלות בשעות היום) וזמן ההמתנה למונית בשדה התעופה ברומא יכול להגיע לכשעה – בעיקר בשעות הלילה.

יש לציין שהמוניטין של נהגי המוניות באיטליה וברומא בפרט הוא נמוך מאוד, מטיילים רבים ברומא מדווחים על כך שנהגי מוניות ברומא הפקיעו מחירים בטענות שונות ואילצו אותם לשלם עשרות יורו יותר מהתעריף הקבוע. תוכלו לקרוא על התופעה בכתבה של Mako.

כמו כן, ישנה תופעה נוספת של נהגים שאין להם הרשאה חוקית להסיע נוסעים שפונים לנוסעים בטרמינל ומציעים להם שירותי הסעות – לרוב מדובר בנהגים שגם אינם מבוטחים על פי חוק ואשר מפקיעים מחירים באופן יוצא דופן. מומלץ להימנע כמובן מאפשרות זו.

בלי ששמנו לב הזמן טס והחופשה שלכם ברומא נגמרה. מבאס נכון? אל תתנו לבאסה להשתלט עליכם, תחשבו שנותר לכם לבלות עוד זמן קצר בשדה התעופה ברומא ולשאוף קצת אוויר רומאי אחרון. זו גם נחמה! אם קראתם את הכתבה לפני הגעתכם לרומא תקראו אותה שוב כדי לקבל את כל המידע והטיפים החשובים על שדה התעופה פיומיצ'ינו. תיהנו לכם עם ארוחה איטלקית ואספרסו אחרון וקפצו לדיוטי הפרי, ואל תשכחו לקנות לנו שוקולדים.. רק באצ׳י לא טובלרון 🙂

טיסה נעימה מצוות רומיו!

שתפו:

נמאס לכם להגיע למסעדה ברומא ושאין אליה מקום?
תכננו את הנסיעה שלכם לרומא מראש-
היכנסו לGoogle Maps ופשוט הזמינו מקומות למסעדות מראש🙌🏻

#רומא #מסעדהרומא #googlemaps #איטליה #למטיילרומא #roma #rome #italia #italy #גוגלמפות
...

אנחנו רוצים לכם חג שמח ושנה טובה!
מלאה באוכל טוב, טיולים מלאי חוויות והגשמת חלומות 🍎

אנחנו ברומיו מחכים לכם כאן ברומא לאורך כל תקופת החגים🍯🐝

#ראשהשנה #חגשמח #רומא #רומיו #rome #roma #איטליה #סיורים #רומאהנסתרת #סיורסמטאות #אוכלרומאי
...

🍎🍎🍎
ברומא יש הרבה מסעדות מצוינות לארוחת ערב חגיגית ואנחנו דירגנו עבורכם את חמשת המסעדות שלדעתנו הן המתאימות ביותר לארוחת חג חגיגית ברומא⭐️

בין אם אתם זוג שמחפש ארוחת חג שקטה וזוגית או משפחה שהגיע לחגוג את החג ברומא ורוצה להתאגד סביב שולחן לערב חגיגי עם אוכל מעולה.


🍎 Trattoria Da Danilo - מסעדה אותנטית רומאית המציעה מגוון רחב של מנות קלאסיות כמו פסטה ופיצה אל טליו. המסעדה נמצאת ברובע טרסטברה והיא מומלצת ביותר.

🍎Ristorante Piperno - למי שמחפש ארוחת חג בנוסח יהודי-רומאי - זוהי מסעדה המתמחה במטבח יהודי רומאי, כולל אוכל מסורתי.

🍎Da Enzo al 29: מסעדה פופולרית ברומא המתמחה במטבח רומאי מסורתי. הפסטות הרומאיות והפיצה הרומאית הן בגדר חובה במסעדה זו.

🍎Bella Carne- ההתמחות של המסעדה היא במטבח בשרי כשר ומשובח. התפריט ייחודי ומגוון כי הוא משלב מנות יהודיות מסורתיות ואפילו ישראליות! למשל: ראש כבש עם ירקות מוחמצים; פלאפל; קוסקוס דגים; פסטה קרבונרה (ללא מוצרי חלב, כמובן) עם בשר מיובש וביצים טריות.

🍎Da Gino al Parlamento- מסעדה רומאית בסגנון של פעם, מסעדה שעברה מאב לבן והיום מתמחה בהגשת המנות הרומאיות בין הטובות ביותר בעיר.

אנחנו ממליצים בתקופה זו של השנה להזמין מראש מקום למסעדות שכן אילו מסעדות מבוקשות מאד בעיר.
יש אופציה להזמין ישירות דרך גוגל או דרך אפליקציות כמו The fork.🍎🍎🍎
...

המילים הכי שימושיות באיטלקית שאתם צריכים לארוז לחופשה הבאה שלכם באיטליה 🇮🇹🍕

#רומיו #איטליה #רומא #רומא🇮🇹 #רומאהנסתרת #סיורסמטאות #italy #roma #rome #parole #מילים #למטייל #למטיילרומא
...

אחר צהריים בוילה בורגזה 🌳
הריאה הירוקה הגדולה ברומא מציעה מגוון רחב של פעילויות - לזוגות ולמשפחות עם ילדים , מתאים מאד לימי הקיץ החמים בשעות האחר הצהריים כשהעלים מצלים 🌳

#סיורסמטאות #רומאהנסתרת #רומיו #רומא #איטליה #וילהבורגזה #rome #roma Italy #villaborghese
...

מאחלים לכם סופ״ש מקסים מרומא הקייצית ☀️

#רומא #סמטאותרומא #סיוריםבעברית #רומיו #רומאלמטייל #rome #roma #italy
...

להוסיף להמלצות לביקור הקרוב ⭐️

אחד מהרופטופים המהממים בעיר-
Cielo terrace
נמצא בגג של המלון - Hotel de la Ville

המקום מציע גם מסעדה וגם בר עם נוף משגע על העיר⭐️
אנחנו ממליצים להגיע לאפרטיבו - קוקטיילים ונשנושים לקראת שעת השקיעה (בקיץ באיזור השעה 19:30-20:00) ולהנות משעת אפרטיבו שמתחילה באור יום ונגמרת בשקיעה מהממת על העיר!

אז אם עדיין לא הוספתם את המקום לביקור הזמן שלכם- זה הזמן!⭐️

#רופטופים #רומא #rome #roma #italy #italia
...

🏛️עובדות על הפנתאון🏛️

עד כה הפנתאון היה בכניסה חופשית למבקרים כחלק מהמנהג של רומא שאינו גובה כסף בכניסה לכנסיות. אך החל מיום שני האחרון ה- 3/7 עריית רומא מתחילה לחייב עבור כניסה לפנתאון בעלות כניסה של 5 יורו.

שעות הפתיחה היומיות שלו הן 09.00-19.00 (כניסה אחרונה 18.30).

כמה עובדות מעניינות על הפנתאון:

1. העמודים התומכים במבנה יובאו כולם ממצרים העתיקה - המשקל של כל עמוד מוערך בכ-60 טון.
2. הפנתאון הוא כנסייה? בשנת 608 לספירה, הקיסר פוקאס נתן את הפנתאון לאפיפיור הרביעי במתנה. האפיפיור קידש את הפנתאון לכבוד מריה הקדושה.
הפנתאון אומנם מוגדר ככנסייה רשמית אך כבר לא מתבצעים שם תפילות דת.
3. בכל שנה ב28 במאי עלי כותרת של ורדים נופלים מתקרת הפנתאון הפתוחה - זהו מנהג שקורה בכל שנה בפנתאון.
4. עובדה מעניינת נוספת על הפנתאון היא שהאמן רפאל קבור בתוך המבנה.
5. כיפת הפנתאון עד 1300 הייתה לכיפה הגדולה בעולם, התואר עבר לדואומו של פירנצה. אך, ברומא כיפת הפנתאון היא הכיפה הגבוה ביותר- יותר גבוהה מהכיפה של בזיליקת נסט פטרוס בכ-ס״מ אחד!
6. הפנתאון עדיין שומרת על שיאה- זוהי כיפת הבטון הגדולה בעולם התלויה ללא חיזוקים. ייתכן שהדבר נובע משילוב של גורמים, לרבות הקשתות בקירות בעובי של 6 מ׳ התומכים בתקפה- זאת הסיבה שמבחוץ הכיפה נראית מעט שטוחה ומבחנים מאד עגולה.

#פנתאון #רומא #איטליה #רומיו #סיורסמטאות #למטיילרומא
...

תפתחו יומנים ! 🏷️
ב6/7 מתחילה תקופת הסיילים ברומא🥳

וכל מה שאתם צריכים לדעת זה-
המילה Saldi באיטלקית אומרת סייל🤩

תקופת הסיילים בכל חנויות העיר תחל החל מה6/7 ועתידה להסתיים ב19/8

בין אם הזמנתם טיסה לרומא ובין אם לא - זה הזמן 🥳
מחכים לכם כאן 🤩

#רומא #סיורים #סיילים #sale #saldi #roma #rome #למטייל #רומאלמטייל #סיוריםבעברית #רומאהנסתרת #סמטאותרומא
...

לכבוד הקיץ כמו בכל שנה🏛️🌅
גגות רומא הופכים למקומות מפגש אהובים מאוד על תושבים ותיירים, מכיוון שהם מציעים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. חללים מוגבהים אשר ממוקמים בדרך כלל על הבניינים הגבוהים ביותר בעיר, ומאפשרים למבקרים ליהנות מנופים מרהיבים תוך כדי מנוחה והנאה מהאווירה התוססת של רומא. בדר״כ הזמן המומלץ ביותר להגיע הוא כשעה לפני השקיעה ולחוות שקיעה קיצית מהממת.

רופטופים רבים מציעים הזדמנות ליהנות ממשקאות טעימים ומנות טעימות, מה שהופך את החוויה למהנה עוד יותר. המבקרים יכולים ללגום קוקטייל מרענן תוך התפעלות מהקולוסיאום המרשים, הפנתיאון, פונטנה די טרווי וכד׳.

לכן, אם אתם ברומא ורוצים לחוות חוויה ייחודית, אל תפספסו את ההזדמנות לבקר באחד מגגות העיר. בחרו מקום שווה ותיהנו מהנוף המרהיב שרק רומא יכולה להציע.
מבטיחים לכם חוויה בלתי נשכחת.

הרופטופים המומלצים:
🌅Cielo Terrace

🌅Oro Bistro

🌅Terrazza Nainer

🌅Terrazza Molinari

🌅The court

🌅Garden roof Trevi

#rooftop #רומא #רומיו #המלצות #רומאהנסתרת #סיורסמטאות #סיוריםבעברית #למטייל
...

☕️☕️☕️
בקיץ באיטליה יש סוגים מסוימים של קפה שמותאמים בדיוק לחום האיטלקי. הנה כמה מהסוגים הפופולריים לקפה בקיץ באיטליה:

☕️Affogato:
זהו ייחודיות איטלקית שמשלבת את שתי התענוגות הגדולים ביותר של איטליה - ג`לאטו ואספרסו.

☕️Caffé Shakererato
שייק קפה -באמצעות ערבוב חזק של אספרסו עם קרח. התוצאה היא שייק קפה רענן המשמש כמו קינוח מושלם בימים חמים.

☕️Caffè Freddo
קפה עם קרח, אפשר גם לבקש Cappuccino Freddo - אותו הדבר רק עם חלב:)

☕️Granita Caffè
גרניטה- קרח גרוס מקופל על בסיס אספרסו , בדר״כ מוגש גם עם קצפת מעל (למי שאוהב קפה מתוק).

אז מה הקפה שלכם בקיץ? ☕️🥐

#רומא #רומיו #קפה #איטליה #קפהבאיטליה #קיץ Roma #caffè #italy #רומאלמטייל #סמטאות
...

פריחת היסמין ברומא 🪷
ידעתם ש..
בתקופה הזו של השנה סמטאות רומא מתקשטות בפרחי יסמין,
כל מה שצריך לעשות זה פשוט לעקוב אחרי הריח המשגע🪷

מגיעים בקרוב לעיר? הצטרפו לסיור הסמטאות שלנו ותוכלו להנות מהסמטאות במקושטות 🪷

#רומא #איטליה #רומיו #סמטאותרומא #רומאהנסתרת #roma #rome #italy #italia #יסמין #למטייל #רומאלמטייל
...

הקיץ הגיע לרומא! ואנחנו מתרגשים מאד🇮🇹🍝

#רומא #קיץ #רומיו #סיוריםבעברית #italytravel #roma #iloverome #רומאהנסתרת #סמטאות #סמטאותרומא #למטייל #rome #איטליה #חופשה #summervibes #summetime
...

Fontana Di Trevi ⛲️🇮🇹
או בשמה השני - מזרקת המשאלות ✨

אז כמה מטבעות אתם תרצו להשליך למזרקה?⛲️

#fontanaditrevi #roma #rome #רומיו #רומא #רומאהנסתרת #סמטאותרומא #סיוריםבעברית #סיוריםברומא #איטליה #italy #italia #למטייל #הידעת #הידעתםש #ידעתש
...

Made In Italy 🇮🇹
סיור אופנה ולייף סטייל - הכי שווה שתמצאו בעיר👠

בין אם זו פעם ראשונה שלכם בעיר ובין אם הייתם בעיר הרבה פעמים ואתם מחפשים סיור מיוחד! הפוסט הבא הוא בישבילכם👇🏻

אנחנו מזמינים אתם לסיור האופנה הייחודי רק לנו, סיור מלא בסטייל איטלקי שיאפשר לכם ללמוד על רומא ועולם האופנה האיטלקי מזוויות מיוחדות - תוך שילוב של היסטוריה, עיצוב וטיפים מושלמים לכל מי שמתכנן לעשות שופינג בעיר✨

מגיעים בקרוב לעיר? אז למה אתם מחכים ?👇🏻
https://did.li/romio-siurim
הכנסו ללינק הבא -דברו איתנו- והזמינו סיור בקלות 👠🇮🇹

#רומא #רומיו #סיור אופנה #איטליה #שיק #אופנה #דיור #סטיילינג #לייףסטייל #סטייל #madeinitaly #rome #roma #italy #italia #fashion #streetstyle #style #new
...

תנאי שירות

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

פתח צ׳ט
היי! רומיו מציעה את שירות ההסעות והסיורים בעברית המובילים ברומא וכן טיולי יום וסיורי חוף ברחבי איטליה. הצוות שלנו זמין בשבילכם בוואטסאפ.