סיורי חוף נמל נאפולי – טיולי יום רצועת החוף אמלפי – פוזיטאנו – סורנטו – ראבלו – פומפיי

הצטרפו אלינו לחוויה מהפנטת בחבל קמפניה, אחד האזורים היפים באיטליה ובעולם כולו, מעוטר בחופים יפייפיים, מפרצים חלומיים ונופים מרהיבים. האזור מציע מגוון של פעילויות מהנות בראשן אומנות וקראמיקה, אוכל טוב נופים וכמובן – לימונצ'לו!

צוות רומיו בנה עבורכם מספר מסלולים מהנים באיזור נאפולי וחבל קמפניה לטיול יום פרטי עם הנהגים המקומיים המקצועיים שלנו, שישמחו לשרת אתכם באדיבות החל מהיציאה מהאוניה בבוקר ועד לסוף היום. לפירוט אודות המסלולים ועלויות ניתן לגלול מטה.

הזמינו סיור חוף מנמל נאפולי

חבל קמפניה ממוקם בדרום איטליה וגובל בים התיכון. הוא מחולק לחמישה מחוזות: סורנטו, קוסטלו, אוולינו, בנוונטו, ונאפולי, עיר הבירה האזורית ומקום לידתה של הפיצה המפורסמת. על אף האוכלוסיה העשירה שמתגוררת באזור, עוד ניתן למצוא אזורים טבעיים ובתוליים בשפע, ערים קטנות לצד הרים משקיפות על מפרצי הים עוצרי הנשימה. חבל קמפניה מלא בהיסטוריה אנושית מרגשת, כמו העיר העתיקה פומפיי ומקדשים מימי יוון העתיקה.

אנחנו ברומיו, מזמינים אתכם להצטרף לצוות הנהגים המקומי והאיכותי שלנו, ולנצל את העגינה שלכם בנמל נאפולי לחוויה של טיול יום בלתי נשכחת. צוות הנהגים שלנו מורכב מנהגים מקצועיים מורשים, כולם מקומיים מאזור קמפניה, אדיבים ודוברי אנגלית, לצד צי רכב מרצדס נוחים וממוזגים. הנהגים אינם מדריכי טיולים אך ישמח לסייע, להנעים את זמנכם ולהנגיש עבורכם את אזור קמפניה הנפלא כמקומיים!

מסלול 1: נאפולי (6 שעות)

הנהג שלנו ימתין לכם בפתח היציאה מהאוניה בנמל נאפולי ויחד ניסע לעיר הבירה של מחוז קאמפניה – נאפולי. הנהג שלנו ילווה אתכם למספר שעות בעיר לבחירתכם כך שיתאפשר לכם לראות מספר רב של אתרים בזמן קצר ובנוחות. נאפולי היא עיר מסקרנת עם אופי ייחודי שיש לה המון מה להציע, אז אל תתנו למראה הקשוח תחילה להפריע לכם להגיע לפנינות שבה. זו אחת הערים הדחוסות והמעניינות באיטליה והיא אף נבחרה כאתר מורשת עולמית של אונסק״ו. 

טיול בעיר הסוענת במהלך מספר שעות יגלה את האוצרות שבה, הצבע, הצלילים, הכביסה הצבעונית התלויה בין הבניינים והאוכל! נאפולי הוא מקום מולדתה של הפיצה, אבל לא רק – כל סוגי הפסטה מוגשים בה בסגנון ייחודי לה. המאפים המיוחדים לה כגון הקאנולי, הספוליאטלה והקפה הנאפוליטני המשובך הופכים על עצירה לחוויה מיוחדת במינה. 

אנו ממליצים להתחיל את הסיור הרכוב מ- Piazza del plebiscito – זוהי הכיכר המרכזית ושוקקת החיים של נאפולי, מ1600 לספריה. תוכלו למצוא בה מסעדות טובות בתי קפה ואף חנויות. בנוסף, אם תרצו להעמיק, תוכלו לבקר בכנסייה השכונת בה  Church of San Francesco ובתיאטרון San Carlo. לאחר מכן תוכלו לבקר בקתדרלה של נאפולי – הקתדרלה המרשימה עברה שחזור משמעותי לאחר רעידת אדמה גדולה במאה ה-14. תוכלו למצוא בה את הקדוש San Generro אשר מת מות קדושים וגולגלתו מוצגת על המזבח. 

בנאפולי נמצאות כמה מהמצודות המרשימות ביותר באיטליה, למשל: מצודת קפואנה  שהייתה מקום מושבו של פדריק ה-2 וכעת מאכלסת את בית המשפט. Castel Nuovo ("new castle") המרשימה בגודלה, בקשתות ובמבנים הגבוהים שלה והיא אחד הבניינים המזוהים ביותר עם הנוף של נאפולי. מצודת Castel dell'Ovo היא מעודנת יותר והיא מבצר עם חזית ימית אשר ממוקדמת על אי קטן שהיה למגורי בני המלוכה בעתיים. כדאי גם לבקר במוזיאון הארכיולוגי, המוזיאון האריכיולוגי החשוב בעולם – הוא אוצר לאוהבי הז'אנר ומצייד אומנות מהתקופה ההלניסטית ואוצרות רומאיים רבים.

מסלול 2: רצועת חוף אמלפי: פוזיטאנו, ראבלו, אמלפי (8 שעות)

הנהג שלנו יאסוף אתכם בשעה 9 בבוקר מהאונייה. הנהג שלנו ימתין לכם בפתח היציאה מהאוניה בנמל נאפולי ויחד ניסע לרצועת החוף אמאלפי. היסטורית, הייתה רצועת החוף אחד מהנמלים העסוקים ביותר במזרח התיכון אך לימים הפכה לאחת מרצועות החוץ היפות והמתויירות בעולם.

נתחיל את הטיול בעיירה הציורית פוזיטנו. העיירה מלאת פינות חן וגלריות אומנות שפשוט נעים להסתובב רגלית בין הסמטאות הצרות ולגלות אוצרות. תוכלו למצוא מעדניות איטלקיות מקומיות הידועות במוצרים מקומיים כמו המוצרלה מחלב בופלו ונקניקים מיוחדים.

משם נמשיך לאמלפי, העיירה. אמלפי היא עייריה המרכזית על החוף והיא הסוענת ביותר אך קסמה לא נס. כדאי לטייל רגלית מאזור החוף פנימה לכמה ממרכזי התיירות שבה, בראשם הקתדרלה המרכזית המשגעת ביופיה, עם היסטוריה של למעלה מ-1000 שנים. בנוסף מומלץ להתרשם מבתי הקפה, המסעדות, סמטאות הציוריות, האומנות והאוירה הצבעונית.

נסיים את היום בעיירה ראבלו, בגנים הפרושים בה, בסמטאות האבן המקסימות שנושאות בהן היסטוריה של גדולי המשוררים, הסופרים והמוזיקאים בעולם. גם פה תוכלו למצוא "טריטוריות" נהדרות המתמחות בפסטות טריות ומעדנים איטלקיים נוספים. אל תפספסו את Villa Cimbrone כ-15 דקות הליכה ממרכז העיירה, בה פרושים הגנים היפייפים של ראבלו עם נוף מסחרר אל חופי אמאלפי. 

מסלול 3: פומפיי, סורנטו ופוזיטאנו (8 שעות)

הנהג שלנו ימתין לכם בפתח היציאה מהאוניה בנמל נאפולי בבוקר ויחד ניסע לעיר העתיקה פומפיי. תוכלו לבקר באוצרות ההיסטוריים, בשרידים של העייריה, באריכולוגיה העתיקה והכל תחת כיפת השמיים במזג אויר נהדר. מהמקדש של אפולו תבקרו במרחצאות העתיקים, באמפיתאטרון ותגלו את היסטוריה מפוארת. בנוסף, תוכלו לבקר במפעל האלמוגים ותזכו לראות יצירות אומנות מיוחדות במינן לאזור. 

לאחר מכן נמשיך לעיירה סורנטו, עיירה צבעונית עם חוף שנקרא על שמה. סורנטו ידועה בגידולי הלימונים שלה ומכאן גם בלימונצ'לו הידוע כטוב בעולם. העיירה בנויה כקרוסלה מסביב לפיאצה טאסו ממנה ניתן לרדת אל העמק ולראות את מטעי הלימון המקסימים. העיירה מלאה פינות חמד וחנויות אומנות מהפנטות. תוכלו גם לראות כיצד מכינים לימונצ'לו בחנויות השונות ולטעום את גרניטת הלימונים המקומית הנהדרץ.

ככל שיוותר זמן, בהתאם לקצב שלכם, תוכלו לטעום מיופיה של העיירה פוזיטאנו ומשם לצאת חזרה לנמל נאפולי.

מסלול 4: פומפיי, ארקולאנו והר הגעש וזוב (8 שעות)

איסוף בסביבות השעה 9 בבוקר. הנהג שלנו ימתין לכם בפתח היציאה מהאוניה בנמל נאפולי ויחד ניסע לעיר פומפיי המוזכרת מעלה במסלול 4. ממנה ניסע הישר אל אזור ארקולאנו – האזור ההיסטורי בפומפיי שבו גרו עשירי העיירה. מהשרידים ניתן לראות את הפער שבין סגנון החיים הראוותני שלהם לאומת שאר העיירה. תוכלו להתרשם מסגנון החיים הרומאי העתיק. לאחר הסיור הרגלי, תוכלו לעלות אל הר הגעש הידוע – הר וזוב, בנסיעה של כ-40 דקות. הביקור בהר מציע טיול רגלי במעלה ההר עד גובה של 1200 מטרים, שבפסגתו נוף פנורמי עוצר נשימה של כל מפרץ נאפולי.

מסלול 5: ארמון קזארטה – Royal Palace of Caserta (8 שעות)

הנהג שלנו ימתין לכם בפתח היציאה מהאוניה בנמל נאפולי ויחד ניסע ה-40 קילומטר לארמון קזארטה. הארמון המפואר ביותר באיטליה, שגם הוא נבחר שאתר מורשת עולמי. טיול רגלי בארמון יכול לקחת יום שלם והוא כולל שטח רב ובו גנים נפלאים, בריכות מזרקות וכמובן את הטירה המרכזית. אנו ממליצים לסייר בגנים הבוטניים, בדירות הפרטיות הפתוחות לציבור, בנוף הפנורמי שיוצר המבנה על השטח כולו, ולסייר במפלים ומערכת המים החדישה לתקופתה, שיוצרת נחלים וחווית טבע עוצרת נשימה.

עלות הטיול משתנה בהתאם למסלול, מספר המטיילים ומשך הטיול. 

לפרטים נוספים ולהזמנת הטיול – ללא תשלום מראש, פנו אלינו באמצעות מערכת ההזמנות בדף זה או תוכלו לשלוח וואטסאפ למספר: 39-3409098285+ 

נשמח לסייע ולבנות עבורכם את מסלול הטיול שיתאים לכם!

* לשריון הטיול אנו מבקשים פרטי אשראי לביטחון בלבד – ללא תשלום מראש. 

1000_F_402548946_h0Ka57RoaxRW3rhGvqom1NqibcbiSFrz
1000_F_58055579_RPhkv5SRabojNEZZcScQ2qzpYZ7I5YrN

Private E-Class - עד שלושה נוסעים

070E4D14-1454-405C-8D33-F1DF42B1DBB3


וואן גדול - עד שמונה נוסעים


לתשעה נוסעים ומעלה - חלוקה לקבוצות של עד שמונה נוסעים בוואן

נמאס לכם להגיע למסעדה ברומא ושאין אליה מקום?
תכננו את הנסיעה שלכם לרומא מראש-
היכנסו לGoogle Maps ופשוט הזמינו מקומות למסעדות מראש🙌🏻

#רומא #מסעדהרומא #googlemaps #איטליה #למטיילרומא #roma #rome #italia #italy #גוגלמפות
...

אנחנו רוצים לכם חג שמח ושנה טובה!
מלאה באוכל טוב, טיולים מלאי חוויות והגשמת חלומות 🍎

אנחנו ברומיו מחכים לכם כאן ברומא לאורך כל תקופת החגים🍯🐝

#ראשהשנה #חגשמח #רומא #רומיו #rome #roma #איטליה #סיורים #רומאהנסתרת #סיורסמטאות #אוכלרומאי
...

🍎🍎🍎
ברומא יש הרבה מסעדות מצוינות לארוחת ערב חגיגית ואנחנו דירגנו עבורכם את חמשת המסעדות שלדעתנו הן המתאימות ביותר לארוחת חג חגיגית ברומא⭐️

בין אם אתם זוג שמחפש ארוחת חג שקטה וזוגית או משפחה שהגיע לחגוג את החג ברומא ורוצה להתאגד סביב שולחן לערב חגיגי עם אוכל מעולה.


🍎 Trattoria Da Danilo - מסעדה אותנטית רומאית המציעה מגוון רחב של מנות קלאסיות כמו פסטה ופיצה אל טליו. המסעדה נמצאת ברובע טרסטברה והיא מומלצת ביותר.

🍎Ristorante Piperno - למי שמחפש ארוחת חג בנוסח יהודי-רומאי - זוהי מסעדה המתמחה במטבח יהודי רומאי, כולל אוכל מסורתי.

🍎Da Enzo al 29: מסעדה פופולרית ברומא המתמחה במטבח רומאי מסורתי. הפסטות הרומאיות והפיצה הרומאית הן בגדר חובה במסעדה זו.

🍎Bella Carne- ההתמחות של המסעדה היא במטבח בשרי כשר ומשובח. התפריט ייחודי ומגוון כי הוא משלב מנות יהודיות מסורתיות ואפילו ישראליות! למשל: ראש כבש עם ירקות מוחמצים; פלאפל; קוסקוס דגים; פסטה קרבונרה (ללא מוצרי חלב, כמובן) עם בשר מיובש וביצים טריות.

🍎Da Gino al Parlamento- מסעדה רומאית בסגנון של פעם, מסעדה שעברה מאב לבן והיום מתמחה בהגשת המנות הרומאיות בין הטובות ביותר בעיר.

אנחנו ממליצים בתקופה זו של השנה להזמין מראש מקום למסעדות שכן אילו מסעדות מבוקשות מאד בעיר.
יש אופציה להזמין ישירות דרך גוגל או דרך אפליקציות כמו The fork.🍎🍎🍎
...

המילים הכי שימושיות באיטלקית שאתם צריכים לארוז לחופשה הבאה שלכם באיטליה 🇮🇹🍕

#רומיו #איטליה #רומא #רומא🇮🇹 #רומאהנסתרת #סיורסמטאות #italy #roma #rome #parole #מילים #למטייל #למטיילרומא
...

אחר צהריים בוילה בורגזה 🌳
הריאה הירוקה הגדולה ברומא מציעה מגוון רחב של פעילויות - לזוגות ולמשפחות עם ילדים , מתאים מאד לימי הקיץ החמים בשעות האחר הצהריים כשהעלים מצלים 🌳

#סיורסמטאות #רומאהנסתרת #רומיו #רומא #איטליה #וילהבורגזה #rome #roma Italy #villaborghese
...

מאחלים לכם סופ״ש מקסים מרומא הקייצית ☀️

#רומא #סמטאותרומא #סיוריםבעברית #רומיו #רומאלמטייל #rome #roma #italy
...

להוסיף להמלצות לביקור הקרוב ⭐️

אחד מהרופטופים המהממים בעיר-
Cielo terrace
נמצא בגג של המלון - Hotel de la Ville

המקום מציע גם מסעדה וגם בר עם נוף משגע על העיר⭐️
אנחנו ממליצים להגיע לאפרטיבו - קוקטיילים ונשנושים לקראת שעת השקיעה (בקיץ באיזור השעה 19:30-20:00) ולהנות משעת אפרטיבו שמתחילה באור יום ונגמרת בשקיעה מהממת על העיר!

אז אם עדיין לא הוספתם את המקום לביקור הזמן שלכם- זה הזמן!⭐️

#רופטופים #רומא #rome #roma #italy #italia
...

🏛️עובדות על הפנתאון🏛️

עד כה הפנתאון היה בכניסה חופשית למבקרים כחלק מהמנהג של רומא שאינו גובה כסף בכניסה לכנסיות. אך החל מיום שני האחרון ה- 3/7 עריית רומא מתחילה לחייב עבור כניסה לפנתאון בעלות כניסה של 5 יורו.

שעות הפתיחה היומיות שלו הן 09.00-19.00 (כניסה אחרונה 18.30).

כמה עובדות מעניינות על הפנתאון:

1. העמודים התומכים במבנה יובאו כולם ממצרים העתיקה - המשקל של כל עמוד מוערך בכ-60 טון.
2. הפנתאון הוא כנסייה? בשנת 608 לספירה, הקיסר פוקאס נתן את הפנתאון לאפיפיור הרביעי במתנה. האפיפיור קידש את הפנתאון לכבוד מריה הקדושה.
הפנתאון אומנם מוגדר ככנסייה רשמית אך כבר לא מתבצעים שם תפילות דת.
3. בכל שנה ב28 במאי עלי כותרת של ורדים נופלים מתקרת הפנתאון הפתוחה - זהו מנהג שקורה בכל שנה בפנתאון.
4. עובדה מעניינת נוספת על הפנתאון היא שהאמן רפאל קבור בתוך המבנה.
5. כיפת הפנתאון עד 1300 הייתה לכיפה הגדולה בעולם, התואר עבר לדואומו של פירנצה. אך, ברומא כיפת הפנתאון היא הכיפה הגבוה ביותר- יותר גבוהה מהכיפה של בזיליקת נסט פטרוס בכ-ס״מ אחד!
6. הפנתאון עדיין שומרת על שיאה- זוהי כיפת הבטון הגדולה בעולם התלויה ללא חיזוקים. ייתכן שהדבר נובע משילוב של גורמים, לרבות הקשתות בקירות בעובי של 6 מ׳ התומכים בתקפה- זאת הסיבה שמבחוץ הכיפה נראית מעט שטוחה ומבחנים מאד עגולה.

#פנתאון #רומא #איטליה #רומיו #סיורסמטאות #למטיילרומא
...

תפתחו יומנים ! 🏷️
ב6/7 מתחילה תקופת הסיילים ברומא🥳

וכל מה שאתם צריכים לדעת זה-
המילה Saldi באיטלקית אומרת סייל🤩

תקופת הסיילים בכל חנויות העיר תחל החל מה6/7 ועתידה להסתיים ב19/8

בין אם הזמנתם טיסה לרומא ובין אם לא - זה הזמן 🥳
מחכים לכם כאן 🤩

#רומא #סיורים #סיילים #sale #saldi #roma #rome #למטייל #רומאלמטייל #סיוריםבעברית #רומאהנסתרת #סמטאותרומא
...

לכבוד הקיץ כמו בכל שנה🏛️🌅
גגות רומא הופכים למקומות מפגש אהובים מאוד על תושבים ותיירים, מכיוון שהם מציעים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. חללים מוגבהים אשר ממוקמים בדרך כלל על הבניינים הגבוהים ביותר בעיר, ומאפשרים למבקרים ליהנות מנופים מרהיבים תוך כדי מנוחה והנאה מהאווירה התוססת של רומא. בדר״כ הזמן המומלץ ביותר להגיע הוא כשעה לפני השקיעה ולחוות שקיעה קיצית מהממת.

רופטופים רבים מציעים הזדמנות ליהנות ממשקאות טעימים ומנות טעימות, מה שהופך את החוויה למהנה עוד יותר. המבקרים יכולים ללגום קוקטייל מרענן תוך התפעלות מהקולוסיאום המרשים, הפנתיאון, פונטנה די טרווי וכד׳.

לכן, אם אתם ברומא ורוצים לחוות חוויה ייחודית, אל תפספסו את ההזדמנות לבקר באחד מגגות העיר. בחרו מקום שווה ותיהנו מהנוף המרהיב שרק רומא יכולה להציע.
מבטיחים לכם חוויה בלתי נשכחת.

הרופטופים המומלצים:
🌅Cielo Terrace

🌅Oro Bistro

🌅Terrazza Nainer

🌅Terrazza Molinari

🌅The court

🌅Garden roof Trevi

#rooftop #רומא #רומיו #המלצות #רומאהנסתרת #סיורסמטאות #סיוריםבעברית #למטייל
...

☕️☕️☕️
בקיץ באיטליה יש סוגים מסוימים של קפה שמותאמים בדיוק לחום האיטלקי. הנה כמה מהסוגים הפופולריים לקפה בקיץ באיטליה:

☕️Affogato:
זהו ייחודיות איטלקית שמשלבת את שתי התענוגות הגדולים ביותר של איטליה - ג`לאטו ואספרסו.

☕️Caffé Shakererato
שייק קפה -באמצעות ערבוב חזק של אספרסו עם קרח. התוצאה היא שייק קפה רענן המשמש כמו קינוח מושלם בימים חמים.

☕️Caffè Freddo
קפה עם קרח, אפשר גם לבקש Cappuccino Freddo - אותו הדבר רק עם חלב:)

☕️Granita Caffè
גרניטה- קרח גרוס מקופל על בסיס אספרסו , בדר״כ מוגש גם עם קצפת מעל (למי שאוהב קפה מתוק).

אז מה הקפה שלכם בקיץ? ☕️🥐

#רומא #רומיו #קפה #איטליה #קפהבאיטליה #קיץ Roma #caffè #italy #רומאלמטייל #סמטאות
...

פריחת היסמין ברומא 🪷
ידעתם ש..
בתקופה הזו של השנה סמטאות רומא מתקשטות בפרחי יסמין,
כל מה שצריך לעשות זה פשוט לעקוב אחרי הריח המשגע🪷

מגיעים בקרוב לעיר? הצטרפו לסיור הסמטאות שלנו ותוכלו להנות מהסמטאות במקושטות 🪷

#רומא #איטליה #רומיו #סמטאותרומא #רומאהנסתרת #roma #rome #italy #italia #יסמין #למטייל #רומאלמטייל
...

הקיץ הגיע לרומא! ואנחנו מתרגשים מאד🇮🇹🍝

#רומא #קיץ #רומיו #סיוריםבעברית #italytravel #roma #iloverome #רומאהנסתרת #סמטאות #סמטאותרומא #למטייל #rome #איטליה #חופשה #summervibes #summetime
...

Fontana Di Trevi ⛲️🇮🇹
או בשמה השני - מזרקת המשאלות ✨

אז כמה מטבעות אתם תרצו להשליך למזרקה?⛲️

#fontanaditrevi #roma #rome #רומיו #רומא #רומאהנסתרת #סמטאותרומא #סיוריםבעברית #סיוריםברומא #איטליה #italy #italia #למטייל #הידעת #הידעתםש #ידעתש
...

Made In Italy 🇮🇹
סיור אופנה ולייף סטייל - הכי שווה שתמצאו בעיר👠

בין אם זו פעם ראשונה שלכם בעיר ובין אם הייתם בעיר הרבה פעמים ואתם מחפשים סיור מיוחד! הפוסט הבא הוא בישבילכם👇🏻

אנחנו מזמינים אתם לסיור האופנה הייחודי רק לנו, סיור מלא בסטייל איטלקי שיאפשר לכם ללמוד על רומא ועולם האופנה האיטלקי מזוויות מיוחדות - תוך שילוב של היסטוריה, עיצוב וטיפים מושלמים לכל מי שמתכנן לעשות שופינג בעיר✨

מגיעים בקרוב לעיר? אז למה אתם מחכים ?👇🏻
https://did.li/romio-siurim
הכנסו ללינק הבא -דברו איתנו- והזמינו סיור בקלות 👠🇮🇹

#רומא #רומיו #סיור אופנה #איטליה #שיק #אופנה #דיור #סטיילינג #לייףסטייל #סטייל #madeinitaly #rome #roma #italy #italia #fashion #streetstyle #style #new
...

תנאי שירות

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

פתח צ׳ט
היי! צוות הסיורים של רומיו זמין ב-Whatsapp לענות על כל שאלה.