קניות ברומא: המדריך המלא לקניונים ברומא – שופינג ברומא

אח, רומא! איזה אוכל, כמה היסטוריה. לשבת כל היום ולבהות בפסלים, בהחלט מעורר את הצד האמנותי של הנפש. האיטלקים, וואו, איזו תרבות מרתקת. איך השפה מתגלגלת. כל אלו נכונים, ועדיין - בואו נקרא לילד בשמו. זה לא באמת טיול, אם לא חזרתם עם מזוודות מפוצצות שדורשות תואר בהנדסה על מנת לסגור אותן. קצת בגדים, הרבה נעליים, אולי איזו בובה של מיקי מאוס לילדים. מה עם טלפון חדש? לא תקנו? בכל זאת, יש החזרי מס בשדה. רומא קניות - התחלנו!

אם מיציתם את ויה דל קורסו, אם בחוץ גשום ואתם מחפשים מקלטאל תאמרו נואש. המדריך המרוכז לקניונים ברומא יסדר לכם את הראש (אך לא לוקח אחריות על המצב בארנק). איזה מותגים מחכים לכם בכל קניון וכיצד מגיעים אליוהכל מונח כאן לפניכם, יוצאים לדרך.

קניון פורטה די רומא - Porta di Roma

כתובת: Via Alberto Lionello, 201

איך מגיעים: מאיזור הפנתאוןמתחנת האוטובוס Corso / Ss. Apostoli (סמוך לגלריה דוריה פמפילי), קו 80 באוטובוס עד תחנת Bene / Lionello.

מאזור הטרמיניקו מטרו B לכיוון Jonio, יש לרדת בתחנת Conca dóro ומשם לעלות על אוטובוס מס׳ 338 עד לתחנה Settebagni / Vigne Nuove.

איזה מותגים: Apple, IKEA, Zara, Adidas, Nike, Sephora, Swarovski, Stradivarius, Timberland ועוד

על הקניון: הקניון פורטה די רומא אולי יאלץ אתכם להיות יצירתיים בדרכי ההגעה אליו, אך הסירו דאגה מלבכםהוא באמת שווה את זה. מדובר באחד ממרכזי הקניות הגדולים והמוצלחים ברומא, המאגד תחתיו את כל המותגים הנחשקים ביותר. הקניון נחשב לאחד הגדולים באירופה, נפתח בשנת 2007, ומאז מארח באהבה את העוברים, השבים והמגהצים. 

קניון יורומא 2 - Euroma 2

כתובת: Viale dell'Oceano Pacifico, 83

איך מגיעים: מאזור הטרמיניקו מטרו B לכיוון Laurentina, ירידה בתחנת EUR magliana, ומתחנת האוטובוס הסמוכה Val fioritta, יש לעלות על אוטובוס מספר 788 עד לתחנת Ribotta / Delogu

דרך נוספת מהטרמיניקו מטרו B לכיוון Laurentina, ירידה בתחנת EUR palasport, ומתחנת האוטובוס הסמוכה America / Tolstoi, יש לעלות על אוטובוס מספר 779 עד לתחנת Ribotta / Delogu

מאזור פיאצה נאבונהבתחנת האוטובוס Rinascimento יש לעלות על אוטובוס מס׳ 30 עד לתחנת Colombo, ומשם לעלות על אוטובוס נוסף, מס׳ 070 עד לתחנת Ribotta / Delogu

איזה מותגים: Apple, Adidas, Bershka, Foot locker, H&M, Lego, Levi’s, Massimo dutti ועוד.

על הקניון: יורומה 2 הוא אחד המרכזים הנעימים ביותר, ואחד מהגדולים שבעיר. הוא פתח שערים בשנת 2008, ונמצא באזור EUR המתפתח. בתקופת ההנחות הגדולות (הסאלדיבחודשים ינואר, פברואר, יולי ואוגוסט), זה המקום להיות בו.

פארקו לאונרדו - Parco Leonardo Centro Commerciale

כתובת: Viale Donato Bramante, 31/65

איך מגיעים: מאזור הטרמינירכבת לתחנת Roma Trastevere, ומשם רכבת לכיוון שדה התעופה פיומיצ׳ינו. יש לרדת בתחנה הלפני אחרונה, Parco Leonardo.

מאזור הפנתאוןיש ללכת לתחנת Arenula / Cairoli ומשם לעלות על הטראםקו מס׳ 8 – ולרדת בתחנת הרכבת של טרסטוורה – Stazione Trastevere. בתחנה יש לעלות על רכבת לכיוון שדה התעופה פיומיצ׳ינו, ולרדת בתחנה הלפני אחרונה, Parco Leonardo.

איזה מותגים: Zara, Zara home, H&M, Aldo, Foot locker, KIKO Milano, Bershka

על הקניון: המרכז המסחרי פארקו לאונרדו הוא מקום קלאסי לעצור בו לפני הנסיעה לשדה התעופה. בין אם בחזקתכם רכב שכור ובין אם אתם נוסעים ברכבת, זה מקום מצוין להעביר בו את השעות האחרונות שלפני הפרידה מרומא. חשוב להזהיראם אתם עם רכב שכור בעל מדבקה המציינת כי מדובר ברכב שכוראל תשאירו את המזוודות בתוך הרכב.

קניון רומאסט - Romaest

כתובת: Via Collatina 

איך מגיעים: מאזור הטרמיני

מסלול 1: מטרו B לכיוון רביביה (Rebibbia). כעבור שמונה תחנות, יש לרדת בתחנת פונטה ממולו (Ponte Mammolo), לחצות את הכביש לתחנה הנגדית ומשם לעלות על אוטובוס, קו 075 (לכיוון Tonino Bello), ולרדת לאחר 19 תחנות, בתחנת קולונטי (Colonnetti). משם יש לצעוד רבע שעה בכיוון ישר עד שתראו את הקניון מולכם.

מסלול 2: רכבת לכיוון אבצנו (Avezzano). לרדת בתחנת פונטה די נונה (Ponte di nona) שהיא גם העצירה הראשונה של הרכבת, ומשם לצעוד כרבע שעה עד שתראו את הקניון מולכם.

מתחנת טיבורטינה (מטרו B) – רכבת לכיוון לונגצה (Lunghezza), לרדת בתחנת Ponte di nona (לאחר שמונה תחנות וחצי שעה לערך), ולצעוד כרבע שעה עד שתראו את הקניון מולכם.

איזה מותגים: Primark, Guess, H&M, Levi’s, Pull&bear, Vans, Zara, Calvin Klein jeans ועוד

על הקניון: יש שם פריימארק, חברים. האם יש צורך בשכנוע נוסף? הקניון ממזרח רומא יספק לכם שעות של סיבובים, מדידות, רכישות והנאה. רומאסט נפתח בשנת 2007, הוא לא הקניון הכי מפורסם ומבוקש ברומאאך בהחלט נותן פייט עם מותגים מעולים וחווית קניות מצוינת.

 

אאוטלט קסטל רומאנו - Castel Romano

כתובת: Via del Ponte di Piscina Cupa, 64

איך מגיעים: מאזור הטרמיניישנם שאטלים שנוסעים הלוך וחזור לקסטל רומאנו, לאורך כל ימות השבוע. הכרטיס עולה כ-15 יורו, ויוצא מ-Via giolitti 48. את הכרטיסים ניתן לרכוש כאן.

איזה מותגים: Adidas, Nike, Armani, GAP, Burberry, Lacoste, Samsonite, Versace ועוד.

על הקניון: אאוטלט, חברים, אאוטלט! קסטל רומאנו הוא האאוטלט הקרוב ביותר לרומא, וככזההוא מושך אליו מבקרים רבים בכל ימות השבוע. זה לא בדיוק קניון, יותר שדרת חנויות, והוא בהחלט שווה את הביקור.

מקסימו - Maximo

כתובת: Via Laurentina 865

איך מגיעים: מאזור הטרמינימטרו B לכיוון לאורנטינה (Laurentina). יש לרדת בתחנה האחרונה, ולאחר מכן לקחת אוטובוסקווים 72, 73 ו-74. יש לרדת מהאוטובוס לאחר שבע תחנות, בתחנת Laurentina/Celine, התחנה נמצאת מול הקניון.

מאזור הפנתאון או פונטנה די טרווייש ללכת לכיוון פיאצה ונציה, משם לעלות על קו אוטובוס 170 לכיוון הטרמיני (שבע תחנות). אין צורך לרדת מהאוטובוס, כיוון שהוא משנה את מספרו ל-L80, איתו ניתן להמשיך עד לתחנת Carucci/Anagrafe tributaria (שבע תחנות). מתחנה זו יש לצעוד במשך תשע דקות בכיוון ישר, עד שמגיעים לקניון.

מאזור הותיקןקווי האוטובוס 64 ו-916 יקחו אתכם עד לפיאצה ונציה, משם יש להמשיך לפי ההסבר שמעל.

איזה מותגים: Aldo, Primark, Decathlon, H&M, Mango, Swarovski, Tezenis, Adidas ועוד

על הקניון: קניון מקסימו נמצא בפאתי העיר, והוא המצטרף החדש לשורות מרכזי הקניות הרומאיים. הוא נפתח רק ב-2020 כשבתוכו סניף הפריימארק הראשון ברומא, וכך הוכיח שגם דברים טובים קורים בצל הקורונה.

שתפו:

נמאס לכם להגיע למסעדה ברומא ושאין אליה מקום?
תכננו את הנסיעה שלכם לרומא מראש-
היכנסו לGoogle Maps ופשוט הזמינו מקומות למסעדות מראש🙌🏻

#רומא #מסעדהרומא #googlemaps #איטליה #למטיילרומא #roma #rome #italia #italy #גוגלמפות
...

אנחנו רוצים לכם חג שמח ושנה טובה!
מלאה באוכל טוב, טיולים מלאי חוויות והגשמת חלומות 🍎

אנחנו ברומיו מחכים לכם כאן ברומא לאורך כל תקופת החגים🍯🐝

#ראשהשנה #חגשמח #רומא #רומיו #rome #roma #איטליה #סיורים #רומאהנסתרת #סיורסמטאות #אוכלרומאי
...

🍎🍎🍎
ברומא יש הרבה מסעדות מצוינות לארוחת ערב חגיגית ואנחנו דירגנו עבורכם את חמשת המסעדות שלדעתנו הן המתאימות ביותר לארוחת חג חגיגית ברומא⭐️

בין אם אתם זוג שמחפש ארוחת חג שקטה וזוגית או משפחה שהגיע לחגוג את החג ברומא ורוצה להתאגד סביב שולחן לערב חגיגי עם אוכל מעולה.


🍎 Trattoria Da Danilo - מסעדה אותנטית רומאית המציעה מגוון רחב של מנות קלאסיות כמו פסטה ופיצה אל טליו. המסעדה נמצאת ברובע טרסטברה והיא מומלצת ביותר.

🍎Ristorante Piperno - למי שמחפש ארוחת חג בנוסח יהודי-רומאי - זוהי מסעדה המתמחה במטבח יהודי רומאי, כולל אוכל מסורתי.

🍎Da Enzo al 29: מסעדה פופולרית ברומא המתמחה במטבח רומאי מסורתי. הפסטות הרומאיות והפיצה הרומאית הן בגדר חובה במסעדה זו.

🍎Bella Carne- ההתמחות של המסעדה היא במטבח בשרי כשר ומשובח. התפריט ייחודי ומגוון כי הוא משלב מנות יהודיות מסורתיות ואפילו ישראליות! למשל: ראש כבש עם ירקות מוחמצים; פלאפל; קוסקוס דגים; פסטה קרבונרה (ללא מוצרי חלב, כמובן) עם בשר מיובש וביצים טריות.

🍎Da Gino al Parlamento- מסעדה רומאית בסגנון של פעם, מסעדה שעברה מאב לבן והיום מתמחה בהגשת המנות הרומאיות בין הטובות ביותר בעיר.

אנחנו ממליצים בתקופה זו של השנה להזמין מראש מקום למסעדות שכן אילו מסעדות מבוקשות מאד בעיר.
יש אופציה להזמין ישירות דרך גוגל או דרך אפליקציות כמו The fork.🍎🍎🍎
...

המילים הכי שימושיות באיטלקית שאתם צריכים לארוז לחופשה הבאה שלכם באיטליה 🇮🇹🍕

#רומיו #איטליה #רומא #רומא🇮🇹 #רומאהנסתרת #סיורסמטאות #italy #roma #rome #parole #מילים #למטייל #למטיילרומא
...

אחר צהריים בוילה בורגזה 🌳
הריאה הירוקה הגדולה ברומא מציעה מגוון רחב של פעילויות - לזוגות ולמשפחות עם ילדים , מתאים מאד לימי הקיץ החמים בשעות האחר הצהריים כשהעלים מצלים 🌳

#סיורסמטאות #רומאהנסתרת #רומיו #רומא #איטליה #וילהבורגזה #rome #roma Italy #villaborghese
...

מאחלים לכם סופ״ש מקסים מרומא הקייצית ☀️

#רומא #סמטאותרומא #סיוריםבעברית #רומיו #רומאלמטייל #rome #roma #italy
...

להוסיף להמלצות לביקור הקרוב ⭐️

אחד מהרופטופים המהממים בעיר-
Cielo terrace
נמצא בגג של המלון - Hotel de la Ville

המקום מציע גם מסעדה וגם בר עם נוף משגע על העיר⭐️
אנחנו ממליצים להגיע לאפרטיבו - קוקטיילים ונשנושים לקראת שעת השקיעה (בקיץ באיזור השעה 19:30-20:00) ולהנות משעת אפרטיבו שמתחילה באור יום ונגמרת בשקיעה מהממת על העיר!

אז אם עדיין לא הוספתם את המקום לביקור הזמן שלכם- זה הזמן!⭐️

#רופטופים #רומא #rome #roma #italy #italia
...

🏛️עובדות על הפנתאון🏛️

עד כה הפנתאון היה בכניסה חופשית למבקרים כחלק מהמנהג של רומא שאינו גובה כסף בכניסה לכנסיות. אך החל מיום שני האחרון ה- 3/7 עריית רומא מתחילה לחייב עבור כניסה לפנתאון בעלות כניסה של 5 יורו.

שעות הפתיחה היומיות שלו הן 09.00-19.00 (כניסה אחרונה 18.30).

כמה עובדות מעניינות על הפנתאון:

1. העמודים התומכים במבנה יובאו כולם ממצרים העתיקה - המשקל של כל עמוד מוערך בכ-60 טון.
2. הפנתאון הוא כנסייה? בשנת 608 לספירה, הקיסר פוקאס נתן את הפנתאון לאפיפיור הרביעי במתנה. האפיפיור קידש את הפנתאון לכבוד מריה הקדושה.
הפנתאון אומנם מוגדר ככנסייה רשמית אך כבר לא מתבצעים שם תפילות דת.
3. בכל שנה ב28 במאי עלי כותרת של ורדים נופלים מתקרת הפנתאון הפתוחה - זהו מנהג שקורה בכל שנה בפנתאון.
4. עובדה מעניינת נוספת על הפנתאון היא שהאמן רפאל קבור בתוך המבנה.
5. כיפת הפנתאון עד 1300 הייתה לכיפה הגדולה בעולם, התואר עבר לדואומו של פירנצה. אך, ברומא כיפת הפנתאון היא הכיפה הגבוה ביותר- יותר גבוהה מהכיפה של בזיליקת נסט פטרוס בכ-ס״מ אחד!
6. הפנתאון עדיין שומרת על שיאה- זוהי כיפת הבטון הגדולה בעולם התלויה ללא חיזוקים. ייתכן שהדבר נובע משילוב של גורמים, לרבות הקשתות בקירות בעובי של 6 מ׳ התומכים בתקפה- זאת הסיבה שמבחוץ הכיפה נראית מעט שטוחה ומבחנים מאד עגולה.

#פנתאון #רומא #איטליה #רומיו #סיורסמטאות #למטיילרומא
...

תפתחו יומנים ! 🏷️
ב6/7 מתחילה תקופת הסיילים ברומא🥳

וכל מה שאתם צריכים לדעת זה-
המילה Saldi באיטלקית אומרת סייל🤩

תקופת הסיילים בכל חנויות העיר תחל החל מה6/7 ועתידה להסתיים ב19/8

בין אם הזמנתם טיסה לרומא ובין אם לא - זה הזמן 🥳
מחכים לכם כאן 🤩

#רומא #סיורים #סיילים #sale #saldi #roma #rome #למטייל #רומאלמטייל #סיוריםבעברית #רומאהנסתרת #סמטאותרומא
...

לכבוד הקיץ כמו בכל שנה🏛️🌅
גגות רומא הופכים למקומות מפגש אהובים מאוד על תושבים ותיירים, מכיוון שהם מציעים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. חללים מוגבהים אשר ממוקמים בדרך כלל על הבניינים הגבוהים ביותר בעיר, ומאפשרים למבקרים ליהנות מנופים מרהיבים תוך כדי מנוחה והנאה מהאווירה התוססת של רומא. בדר״כ הזמן המומלץ ביותר להגיע הוא כשעה לפני השקיעה ולחוות שקיעה קיצית מהממת.

רופטופים רבים מציעים הזדמנות ליהנות ממשקאות טעימים ומנות טעימות, מה שהופך את החוויה למהנה עוד יותר. המבקרים יכולים ללגום קוקטייל מרענן תוך התפעלות מהקולוסיאום המרשים, הפנתיאון, פונטנה די טרווי וכד׳.

לכן, אם אתם ברומא ורוצים לחוות חוויה ייחודית, אל תפספסו את ההזדמנות לבקר באחד מגגות העיר. בחרו מקום שווה ותיהנו מהנוף המרהיב שרק רומא יכולה להציע.
מבטיחים לכם חוויה בלתי נשכחת.

הרופטופים המומלצים:
🌅Cielo Terrace

🌅Oro Bistro

🌅Terrazza Nainer

🌅Terrazza Molinari

🌅The court

🌅Garden roof Trevi

#rooftop #רומא #רומיו #המלצות #רומאהנסתרת #סיורסמטאות #סיוריםבעברית #למטייל
...

☕️☕️☕️
בקיץ באיטליה יש סוגים מסוימים של קפה שמותאמים בדיוק לחום האיטלקי. הנה כמה מהסוגים הפופולריים לקפה בקיץ באיטליה:

☕️Affogato:
זהו ייחודיות איטלקית שמשלבת את שתי התענוגות הגדולים ביותר של איטליה - ג`לאטו ואספרסו.

☕️Caffé Shakererato
שייק קפה -באמצעות ערבוב חזק של אספרסו עם קרח. התוצאה היא שייק קפה רענן המשמש כמו קינוח מושלם בימים חמים.

☕️Caffè Freddo
קפה עם קרח, אפשר גם לבקש Cappuccino Freddo - אותו הדבר רק עם חלב:)

☕️Granita Caffè
גרניטה- קרח גרוס מקופל על בסיס אספרסו , בדר״כ מוגש גם עם קצפת מעל (למי שאוהב קפה מתוק).

אז מה הקפה שלכם בקיץ? ☕️🥐

#רומא #רומיו #קפה #איטליה #קפהבאיטליה #קיץ Roma #caffè #italy #רומאלמטייל #סמטאות
...

פריחת היסמין ברומא 🪷
ידעתם ש..
בתקופה הזו של השנה סמטאות רומא מתקשטות בפרחי יסמין,
כל מה שצריך לעשות זה פשוט לעקוב אחרי הריח המשגע🪷

מגיעים בקרוב לעיר? הצטרפו לסיור הסמטאות שלנו ותוכלו להנות מהסמטאות במקושטות 🪷

#רומא #איטליה #רומיו #סמטאותרומא #רומאהנסתרת #roma #rome #italy #italia #יסמין #למטייל #רומאלמטייל
...

הקיץ הגיע לרומא! ואנחנו מתרגשים מאד🇮🇹🍝

#רומא #קיץ #רומיו #סיוריםבעברית #italytravel #roma #iloverome #רומאהנסתרת #סמטאות #סמטאותרומא #למטייל #rome #איטליה #חופשה #summervibes #summetime
...

Fontana Di Trevi ⛲️🇮🇹
או בשמה השני - מזרקת המשאלות ✨

אז כמה מטבעות אתם תרצו להשליך למזרקה?⛲️

#fontanaditrevi #roma #rome #רומיו #רומא #רומאהנסתרת #סמטאותרומא #סיוריםבעברית #סיוריםברומא #איטליה #italy #italia #למטייל #הידעת #הידעתםש #ידעתש
...

Made In Italy 🇮🇹
סיור אופנה ולייף סטייל - הכי שווה שתמצאו בעיר👠

בין אם זו פעם ראשונה שלכם בעיר ובין אם הייתם בעיר הרבה פעמים ואתם מחפשים סיור מיוחד! הפוסט הבא הוא בישבילכם👇🏻

אנחנו מזמינים אתם לסיור האופנה הייחודי רק לנו, סיור מלא בסטייל איטלקי שיאפשר לכם ללמוד על רומא ועולם האופנה האיטלקי מזוויות מיוחדות - תוך שילוב של היסטוריה, עיצוב וטיפים מושלמים לכל מי שמתכנן לעשות שופינג בעיר✨

מגיעים בקרוב לעיר? אז למה אתם מחכים ?👇🏻
https://did.li/romio-siurim
הכנסו ללינק הבא -דברו איתנו- והזמינו סיור בקלות 👠🇮🇹

#רומא #רומיו #סיור אופנה #איטליה #שיק #אופנה #דיור #סטיילינג #לייףסטייל #סטייל #madeinitaly #rome #roma #italy #italia #fashion #streetstyle #style #new
...

תנאי שירות

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

פתח צ׳ט
היי! רומיו מציעה את שירות ההסעות והסיורים המובילים ברומא ופירנצה וכן טיולי יום וסיורי חוף בטוסקנה. הצוות שלנו זמין בשבילכם בוואטסאפ.