ממליצים

יעקב לבונטין

ביליתי עם משפחתי ברומא והסביבה ורצינו להמליץ בחום רב על רומיו. ראשית, שירות ההסעות שלהם פשוט מצוין. הזמנו הסעה פרטית לחמישה. הנהג רוברטו המתין לנו זמן רב, על אף העיכוב בבידוק הדרכונים, קיבל אותנו בחיוך והיה אדיב לאורך כל הנסיעה, שהרגישה בטוחה ונוחה ברכב וואן מרצדס, שהיה מרווח עם מקום רב למזוודות. כמובן שהזמנו מרומיו גם הסעה חזרה לשדה התעופה, שוב דיוק מופתי ושירות ברמה גבוה.
ביום השלישי לטיול השתתפנו בסיור של רומיו בוותיקן שאותו העבירה מדריכה ישראלית מצוינת שחיה ולומדת שנים ברומא.
הסיור לווה בהסברים מרתקים שנתנו רוח וחיים ליצירות ולמייצגים במוזיאון. הסיור התאים גם עבור הילדים שלא היו היחידים בקבוצה שנהנו מאוד! אל תוותרו על הסיור באחד המוזיאונים המרתקים העולם. את כל השירותים הזמנו בקלות ובנוחות דרך האתר שלו רומיו בעברית. המענה היה יסודי ומיידי. אהוד מרומיו היה שירותי מאוד, זמין וגמיש לבקשותינו. ממליץ על החברה בחום רב!

יעקב לבונטין
דפנה גילי ודניאל קרביץ
רומא הו רומא.
מחפשים יעד לנסיעה. בוחרים ברומא כיעד מוסכם על כולנו, עלי ועל שני ילדי הבוגרים. מתחילה לשוטט באינטרנט ולחפש חומרים, כי הרי ספר טיולים זה כבר "אולד ניוז". מוצאת כמה וכמה אתרים שמציעים טיולים גסטרונומיים. בוחרת ברומיו. תחושת בטן. אין הסבר. מתכתבת אתכם ונענית על כל השאילתות בסבלנות ובנועם וקובעת סיור.
מגיע היום המיועד. פוגשים את יפעת בנקודת המפגש המסוכמת חייכנית ונעימה. מחליפים כמה מילות הקדמה ויוצאים לסיור. בסופו של יום בילינו ארבע שעות מחכימות, נעימות, טעימות ומלאות תגליות שאין סיכוי שהיינו מוצאים אותן בכוחות עצמינו. הרווחנו. זכינו בסיור פרטי רווי זמן איכות שלנו עם יפעת ביחד.
ניתן היה להבין מהאיכות של יפעת והסיור שהובילה אותנו בו, שחשוב לכם ביותר לתת שירות ברמה ללא תחרות והזכייה היתה לגמרי שלנו. בנוסף, זכינו בשירותי ההסעה שלכם בנהג אדיב, סבלני, דייקן ונעים הליכות, שבעוונותינו הרבים איננו זוכרים את שמו, אך מגיע לו ולכם לקבל אודותיו תשבחות.
ממליצים בחום רב על שירותי Romio. מובטחת לכם הנאה ושירות מעולה! Arrivederci Rome & Romio
דפנה גילי ודניאל קרביץ
משה מרילוס
לכבוד חברת רומיו,
נסענו לרומא וחששנו מהשאלה איך להגיע משדה התעופה למלון. נחתנו בלילה ואנחנו לא מכירים שום דבר והחזרה הייתה מוקדם בבוקר. ראינו המלצות בפייסבוק על השאטל שלכם, ראינו את המחירים ואמרנו שננסה.
מיד כשנחתנו חיכה לנו נהג עם שלט בדיוק במקום שקבעו איתנו, לא עברו 5 דקות והנוסעים הנוספים שהיו איתנו באותה הטיסה הצטרפו ויצאנו לדרך.
הנהג, מנומס ואלגנטי, לקח אותנו עד לכניסה למלון עזר עם המזוודות והיה נהדר, הנסיעה ארכה כ-40 דקות למרכז רומא כולל עצירה אחת להוריד את הנוסעים הקודמים.
החלטנו גם לחזור עם רומיו אחרי שהיינו כל כך מרוצים מההלוך. שוב חששנו, בכל זאת מדובר ב-6:00 בבוקר לצאת מהמלון, בשעה 6:00:00 התייצב הנהג, על השנייה ושוב עזר עם המזוודות. אספנו עוד 2 נוסעים במקומות שונים וב7:00 כבר היינו בשדה התעופה. בכנות הופתענו מהיעילות מהדיוק ומהמחיר.
בעז"ה נחזור לרומא, ואין ספק שגם במקרה הנוסף נעזר בשרות של רומיו, מקצועי, מדויק ואמין.